Hoi meiden, Ik vraag me af of een groot follikel ook niet kan springen? Ik had op dag 16 een follikel an 21.6mm! vandaag dag 17 nog steeds geen smiley op de cb ovulatietest. Ik kan m niet gemist hebben want heb er gister 3 gedaan en vandaag al 2. Opzich vind ik het niet erg als het wat langer duurt want vriend is ziek en klussen gebeurt op zn vroegst vanavond of morgenochtend. Maar is dat niet raar dat er nog steeds geen lh-piek is? Ik zou morgen voor een follikelmeting moeten maar ze hadden maar 1 plek en die viel precies tijdens mn werk
nou ik had woensdag een echo en mij follikel was 26 mm! heb deze maand helemaal geen positieve ovutest gehad, maar de gyn gaf aan dat ei op springen stond en 2 dagen later is inderdaad mijn temp omhoog gegaan. dus volgens mij kan hij ook als hij zo groot is springen!
Nog bedankt voor je antwoord! Vandaag (cd 19) follikelmeting gehad en hij was meer dan 26mm! Heb pregnyl ingespoten gekregen dus binnen nu en 36 uur mn eisprong.
Bij mij waren de follikels ook altijd mega, maar een posi ovu-test, ho maar! Succes met het klussen!!
@lw: succes met klussen meid..!! en wat fijn dat je die pregnyl gekregen hebt. nu weet je iig waar je aan toe bent.. ik ga duimen voor je
He Maybe, dankje! Mn baarmoederslijmvlies was ook nog 2mm dikker geworden, nu 7.1 Hopelijk komende dagen nog wat erbij! Zit alleen met een vriend met een longontsteking. Hopelijk kan hij nog klussen morgen!
@lw: wat fijn dat je bm slijmvlies toch ook nog wat dikker is geworden meid..!!! hoop dat je vriend toch kan klussen meid..!!