@Beheer Waarom is dit topic gesloten waarin een lid om hulp vraagt? http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/wie-helpt-me-uit-de-brand.665206/ Zoveel lieve dames die hun hulp aanbieden en ineens is het dicht zonder uitleg? Ben wel benieuwd eerlijk gezegd.
Volgens de regels mag je eigenlijk geen geld vragen. In dit geval is het niet gevraagd maar aangeboden, maar ik denk dat Beheer de regels strak naleeft. Maar een reactie van ts in het topic was sowieso wel gewenst geweest denk ik.
Pff wat een gezeur weer zeg vanuit beheer en de strakke regels. In dit soort gevallen zou je toch de teugels wat kunnen laten vieren toch? Maar op deze manier heeft TS niet eens de kans om te reageren
Ik wilde dus reageren maar het topic was inderdaad gesloten. Jammer want ik vroeg alleen om tips, absoluut niet om geld. Ik vond alle aanbiedingen super lief! Ik leen liever geen geld van mensen (mijn trots denk ik) Ik heb dus een klein bedrag geleend bij een bedrijf.
Inderdaad vreemd dat het topic dicht is, ben ook nog steeds wel benieuwd naar de reden. Ik bedoel, als je elkaar kan helpen met tips en adviezen dan is dat alleen maar fijn toch? Fijn dat het voor nu is opgelost voor je, ik snap wel dat het met trots te maken heeft maar toch zou ik de volgende keer ( mocht het weer eens gebeuren ) niet zo snel iets gaan lenen bij een bedrijf en even mijn trots opzij schuiven.
We hebben een aantal meldingen ontvangen over het topic. Het is door 1 van de moderators gesloten, waarschijnlijk door de aanbiedingen van leden geld naar haar over te maken. In het verleden is hier helaas misbruik van gemaakt, waardoor wij de regel hebben ingevoerd dat inzameltopics niet zijn toegestaan. Maar in dit topic vroeg TS niet om geld, maar om tips hoe ze aan geld kon komen. Om te voorkomen dat het toch een inzameltopic zou worden heeft de betreffende moderator mogelijk het topic gesloten. Daarbij reageerde TS niet meer op de (superlieve!!) reacties. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Misschien was TS op dat moment aan het zoeken naar oplossingen dan is het niet zo vreemd dat ze niet meteen reageerde toch. Je moet iemand wel de kans geven om te kunnen reageren. Vind het niet zo netjes dat dan zonder enige reden in het topic het zomaar werd gesloten. En wat kansloos van sommige leden dat dit soort topics worden gemeld. Je bent er altijd nog zelf bij of je wel of niet geld wilt geven. Er werden genoeg andere tips en adviezen gegeven. Maar goed, bedankt voor de reactie.
@Beheer Moet je tegenwoordig binnen een bepaalde tijd reageren op een topic? Helaas heb ik een nachtdienst moeten draaien en kon ik daardoor niet reageren. Ik vond de tips van veel dames super nuttig, waar veel anderen ook iets aan kunnen hebben (bijv de tip over de kadobonnen). Als anderen problemen hebben met het topic stel ik voor dan gewoon lekker niet te kijken. En zoals je ziet heb ik van niemand geld gevraagd of aangenomen.
Bloem, fijn dat het voor nu opgelost is. @Beheer , misschien een tip dat de moderator dan even het topic kan sluiten met een mededeling dat het op slot gaat met of zonder reden. Dit leest zo raar.
Nee je hoeft zeker niet binnen een bepaalde tijd te reageren, maar dit zou de moderator meegenomen kunnen hebben in haar besluit. @Bloem2310 Fijn dat je toch een oplossing hebt gevonden. Heb je nog kunnen zoeken op de route die je hebt genomen? @Kyra73 We gaan dit zeker even met haar bespreken. Normaal gesproken wordt een onderwerp niet zonder reactie van moderator of beheer gesloten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
@Beheer Dat komt wel vaker voor de laatste tijd, vroeg me al af waarom die topics dicht zaten, want geen ruzie o.i.d. maar ook geen bericht dat het op verzoek was ofzo.
In principe worden onderwerpen niet zomaar gesloten. We zullen altijd proberen de regels zo goed mogelijk te hanteren. Maar het blijft mensenwerk en soms vindt iemand dat een topic dicht moet. Ik heb inmiddels met de moderator besproken dat een reactie vanuit ons (moderators en beheer) wenselijk is. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
"Blij" om te lezen dat je in ieder geval aan geld bent gekomen. Alleen vind ik het jammer voor je dat het zo moest nu krijg je hoge rente enz... ik had het je graag gegeven.