Kan ik gewoon zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by stacia, Apr 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi allemaal ik ben onlangs met de pil gestopt,ik had hem 4maanden ingenomen ben ermee gestopt en heb meteen een normale cycl,van 28 dagen ben nu ruim 3 maanden ermee gestopt de vraag is kan ik zwanger raken want ik klus maar het lukt me nog niet ik wil graag een kind ,of kan het dat ik niet op de juiste dagen klust groetjes stacia

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hoe lang ben je nu met de pil gestopt? Ik denk dat je gewoon wat meer geduld moet hebben. Het lukt niet altijd zo snel.

3. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Ik heb hem 4 maanden ingenomen,ik heb een normale cycl.van 28 dagen

4. wolly

wolly Niet meer actief

Het wil niet zeggen dat je gelijk bij de eerste ronde zwanger wordt, het kan natuurlijk wel maar het kan ook langer duren.

5. wolly

wolly Niet meer actief

Miss kun je gaan temperaturen of ovulatie testen gebruiken zo zou je je eisprong op kunnen sporen zodat je ongeveer weet wanneer je moet klussen.

6. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    als je netjes elke 28 dagen ongi bent "moet" je de 12e en 13e en 14e dag na je ongi gaan klussen
    dan ben je vruchtbaar
    en anders moet je even hier links in het rijtje de calculator aanklikken en daar even je laatste dag van je menstru invullen dan weet je het ook ;)
    Veel suc-6 met zwanger worden

7. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Nog bedankt ,maar ff nog een vraagje ik moet nu ongesteld worden en heb sedert gisteren gewoon bruin bloed tot vandaag heb enorme buikpijn en me borsten gevoelig kan het zijn dat ik zwanger ben of moet ik gewoon ff wachten,een teste waag ik mis in het weekend maar vind het wel vreemd ,alleen maar bruin bloed moest gisteren officieel ongesteld worden en heb alleen bruin bloed vandaag ook maar jah ik wach het rustig aan groetjes stacia

8. mona23

mona23 Niet meer actief

als je maar een dag ongesteld bent geweest kan het wel zijn dat je zwanger bent, misschien een innesteling. Bruin bloed is meestal oud bloed, dus wie weet?
    Of ben je inmiddels wel ongesteld geworden?

9. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi mona ik ben onlangs zondag ongesteld geworden ,kwam erg veel ik zat 3maanden aan de pil ,ik ben in januari gestopt,en vanaf dien ben ik gewoon ongesteld geweest,had een normale cucl.van 28 dagen,volgens de kalender moest ik 2 april weer ongesteld worden ,vanaf 2april heb ik zag ik alleen bruinbloed(2en3 april) 4 april niest en 5 april heb ik normaal gevloeit dus jah ,vond het wel jammer want ik hoopte dat ik zwanger was,maar van de maand ga ik hard werken ernaar toe groetjes stacia

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Dit hoeft niet zo te zijn. Het is een gemiddelde. Ik had ook altijd en cyclus van 28 dagen, maar mijn ei kwam pas op dag 17/18. Als je echt je ei wil spotten, dan moet je of gaan temperaturen of ovulatietesten gaan gebruiken.
    Succes!

Het is trouwens zo, dat het wel een jaar kan duren voordat je zwanger raakt (bij normaal vruchtbare mensen). Dit is normaal en dat moet je er dus ook voor uittrekken. Ben je na een jaar nog niet zwanger, dan kun je naar de huisarts gaan.

Share This Page