Wandelen, lezen, shoppen,kleuren, netflix/tv, internet (facebook e.d.) intrieur (bekijken, zelf dingen aanvullen/veranderen) op z'n tijd bakken/recepten uitproberen, mijn huisdieren ( nu nieuwe hamster bezig tam te krijgen) af en toe uitjes (met of zonder kids) curcessen volgen, muziek luisteren en dansen!
Voornamelijk mn dieren. We hebben dr ook genoeg; 3 honden, 3 katten, 3 kippen, 2 fazanten en een bak vissen. Daarnaast lees ik graag. Verder niks. Heel saai
Alles wat met antiek te maken heeft....aankopen, verkopen, verzamelen, erover lezen... Ik ben daar elke dag mee bezig.
Skiën (al 2 jaar niet meer kunnen doen) Bepaalde series kijken Kleding maken voor m'n kindje Vroeger stond snowboarden hier ook nog tussen maar ik ben een paar x zo hard gecrasht dat ik spontaan m'n snowboard verkocht heb en het nooit meer ga doen
Lezen, huis decoreren, oude meuk kopen, wandelen met mijn woef, zelf dingen voor in huis maken, leuke kransen oid, koken! En toen was mijn tijd op haha
Sporten (fitness, krachttraining, squashen, hardlopen), lezen, koken, winkelen en films/series kijken. Ik spreek ook graag en vaak met vriendinnen af.
Bijdehante opmerkingen maken op fora Verder zeep maken, koken/bakken, doe het zelven en manden maken (hoewel ik aan die laatste zelden nog toekom)
Lezen, wandelen met de hond, sporten, tekenen, schilderen op nummer (rustgevend), pinterest, series kijken.