Hopelijk kent iemand een goed trucje ik heb morgen een etentje en ik ben smiddags alleen thuis en zie mijn vriend daar pas. Nu heb ik dit jurkje Lady V Hepburn Teal Green Butterfly - Jurkjes en daar zit een vrij lange rits in op mijn rug. Die ik dus niet alleen dicht krijg! Alleen moet ik hem dus wel alleen dicht doen Kent iemand een goede truc daarvoor?
Wat ik altijd doe met lange ritsen, ik houd mijn linkerhand in mijn nek, daar pak ik de 'boord' van de jurk vast, met mijn rechterhand kronkel ik op mijn rug en trek de rits omhoog tot zover ik kan. Daarna wissel ik mijn handen van positie en trekt mijn rechterhand nu de rits van boven dicht. Het lukt eigenlijk altijd, hoop dat deze omschrijving duidelijk is
touwtje aan oogje van rits knopen, net als wetsuit en dan dus bj voorkeur 1 die je makkelijk losmaakt. of lang lintje erdoor die je dan gewoon erdoor doet en beide kanten vast houd.
Zo doe ik het ook! Los een lint dus het gaatje halen en omhoog trekken vind ik ook een goeie! (Moet ie alleen wel een gaatje hebben natuurlijk)
Dank jullie voor de tips! Helaas heb ik geen buurvrouw! Wel buurmannen die slecht tot geen Nederlands spreken kan nog al voor ongemakkelijke situaties zorgen
Dank je! Ik ben ook onwijs blij met de jurk vanmiddag moet ik hem alleen aantrekken. Dus eens proberen wat lukt