Ik heb vanaf het moment dat ik zwanger was dit bij de apotheek laten registreren, zij kijken er dan extra naar als je wat voorgeschreven krijgt. Oh en voor je puistjes: ik heb chronische acne en gebruik daar een zalf voor. De naam weet ik niet precies, jets met perioxine ofzo erin, maar is vrij verkrijgbaar bij de apotheek en werk vrij goed (als je consequent smeert). Geeft wel vlekken op kleding ed als het nog niet is ingetrokken.
dat is dan heel jammer dat jij dat niet passend vind. er word steeds gezegd ik heb antibiotica er is niks aan de hand het kan wel. er zijn ook kuren die gewoonweg niet kunnen tijdens de zwangerschap. ze hebben bij mijn vriendin vast gesteld dat het door die kuur kwam! voor mijn vriendin maakte het gelukkig verder niet uit want het was niet gepland, maar ik wil alleen maar even aangeven dat als je de verkeerde kuur hebt het zeker wel mis kan gaan. en het is een reactie op TS dus ik begrijp niet zo goed waarom jij aan geeft dat het niet passend is. als TS het niet gepast is kan ze dat denk ik heel erg goed zelf aangeven
Je huisarts weet dat je zwanger bent en heeft jou iets voorgeschreven? Dan kan je wel zeker zijn dat het veilig is... En medicatie wordt nooit getest op zwangere vrouwen dat is ethisch niet verantwoord. Vandaar dat er dus in zo goed als elke bijsluiter staat "Enkel gebruiken bij doktersadvies"