Mijn dochtertje draait zich in de slaap steeds om. Ja niet allen van rug/buik uiteraard maar ook van hoofd voet. Als ik dr neerleg gaat ze direct slapen, maar uurtje later ligt ze met haar hoofd bij het voeteneinde. Als ik haar dan goed leg, ligt ze binnen de kortste keren weer andersom hihi Wie herkend dit?
Hier hetzelfde, Eva doet het sinds ze een maand of 4 is, maar het wordt steeds erger . Ik leg haar nooit goed, ze ligt goed zoals ze ligt . Vaak kijk ik even naar haar voordat ik mijn tanden ga poetsen enzo, als ik dan 10 minuten later weer kijk ligt ze vaak weer helemaal anders .
Louise doet het ook, ik heb haar nooit teruggelegd. Blijkbaar ligt ze zo het lekkerste, en zo niet dan kan ze zichzelf ook weer goed draaien.
Wat gebeurd er als je haar bedje andersom opmaakt? Misschien ziet ze vanuit die andere kant iets leuks (een lichtjes), of juist iets niet.. Mijn zoontje "zwom" ook door het bedje, maar wel gevarieerd.. Van helemaal overdwars tegen het hoofdeinde, tot met zijn hoofd in een van de hoeken beneden. En slaapzak hielp wel, en verder gewoon laten gaan. Het gaat nu een stuk beter. Sommige kindjes gaan trouwens wurmen omdat ze net niet lekker liggen, vaak als ze het iets te warm hebben..
Ja, heel herkenbaar, hier draaien ze alle kanten op: op hun buik op de kop, noem maar op. Ik gebruik geen dekentjes ofzo maar enkel slaapzakjes kunnen ze gewoon blijven liggen hoe ze liggen. Blijkbaar liggen ze zo het fijnste. Hebben ze trouwens van geen vreemde, mamma lag (en ligt soms nog steeds) alle kanten op!
Heel herkenbaar ,Mason deed dat ook vanaf 3 maand ongeveer met het gevolg dat hij zichzelf steeds wakker maakte Toen hebben wij een safeTsleep gedaan.
Destin draait ook alle kanten op. Elke avond kijk ik even en als ik denk dat hij niet lekker kan liggen (volgens mijn mening) tegen het kopschot of armpjes heel raar...dan verleg ik hem anders laat ik hem lekker liggen
Doet niet elke baby dit dan? Ik was er vanuit gegaan dat het baby eigen is. Ik vind Demi ook elke keer weer anders, heb me er nooit aan gestoort, ze had toch geen dekens alleen een trappelzak en evt pyjama eronder, dus geen stikkingsgevaar oid
onze zoon ligt ook altijd met het hoofd op het voeteneind. En idd als ik hem in het begin weer anders om ging leggen was hij binnen de kortste keren weer gedraaid.
hier ook 1 die dat doet jelle slaapt vaak op de buik scheef of overdrwars of omstekeerd in bed en bonkt er ook nog bij
Jesse bleef heel lang heel keurig liggen, maar sinds hij een maandje of tien is draait hij ook allerlei kanten op. Maar ik leg hem wel altijd weer goed, daar wordt hij niet wakker van.
Hihi wat een draaikonten toch Denk dat ik het weekend eens ga proberen dr bedje anderom op te maken. Veel plezier met onze draaiertjes
Thijmen doet het ook, soms ligt ie de ene kant en soms de andere kant. En soms overdwars Hij ligt ook in een slaapzakje zodat het niet uitmaakt hoe hij ligt. Maar waarom wil je dat je kindje 'goed' blijft liggen? Misschien ligt ze de ene keer lekkerder op de ene manier en de andere keer op een andere.
Onze uk ligt ook op alle mogelijke manieren in bed hij heeft ook een slaapzak en wel een dekentje, maar die zit niet vast aan de onderkant. ik denk dat het kindeigen is.
Denk af en toe wat verder door, zo van maar hoe doet ze dat over een jaartje als ze een groot bed krijgt Maar verder was ik gewoon nieuwsgierig hoe andere mama's dit zien.
Denk ook dat ze het doen omdat ze nu zoveel ruimte hebben in bed. Ik vind Thijmen namelijk best klein in verhouding tot zijn bed