Zo stom... Heb vandaag kaarten besteld voor K3 in maart! Nu kreeg ik een link opgestuurd om te betalen. Had perongeluk 2 keer op de link geklikt en toen stond er dat ik niet meer kon betalen en dat mijn kaarten werden vrijgegeven Ik gebeld en met veel moeite kreeg ik een nieuwe link opgestuurd voor gelukkig dezelfde kaarten! Alleen zijn de kaarten eerst geannueleerd en daarna gelijk weer gereserveerd. Nu het stomme van het verhaal... ik krijg die link doorgestuurd maar blijkt dus dat ik nog een venster open had staan waar ik wel kan betalen,, maar blijkt voor de eerste bestelde kaarten te zijn geweest. Dit heb ik niet doorgehad en heb ik via de eerste link betaald en dit terwijl de kaarten geannuleerd waren. Hier kwam ik na het betalen achter! Nu is mijn vraag... zal ik het geld weer terug krijgen omdat die kaarten geannuleerd waren? Ik heb nu namelijk 2 keer moeten betalen omdat ik anders mijn kaarten(voor goede plekken) kwijt zou zijn! Hoop dat jullie het een beetje snappen wat ik bedoel?!?! Voel me zo stom!!!
2x betalen dat is eh beetje te veel van het goede zal ff maandag bellen en op je bank ff kijken of het 2x ervan af gehouden is
Zoiets heet ook wel een 'onverschuldigde betaling'. Je hebt er gewoon recht op om het geld terug te krijgen. Ik denk alleen wel dat je erzelf even achteraan moet bellen, ze zullen het vast niet uit zichzelf terugstorten.
Tnx! Ik heb vandaag even gebeld... aangezien het van Seetickets was kon ik ook vandaag bellen! Ze hebben een melding ervan gemaakt en dan word het teruggestort... daar gaan we dan maar vanuit! Moest het wel in de gaten houden zei ze dus als ik het donderdag nog niet heb ga ik nog even bellen!