Lieve dames, Wat doet het me goed om te lezen dat jullie ook allemaal met dezelfde vragen zitten zoals: kleed ik mijn kleintje niet te warm. Ik had al een hele tijd niet meer gekeken op deze pagina, maar daar heb ik nu al weer spijt van. Want wat is deze pagina toch verhelderend. Liefs Diane
Helemaal met je eens! Toen de kraamverzorgster na een weekje alweer vertrok, was het net alsof we de baby net hadden gekregen en 'succes ermee, zie maar hoe je het doet!' Ik ben in het begin ook best wel onzeker geweest, maar als je hier dan leest dat andere baby's en moeders dat ook hebben, dan voelde ik me toch ook altijd weer gerust gesteld.
Ik heb meer aan deze pagina dan aan het CB En het is ook heerlijk om van je af te kletsen met de andere mama's
Het is inderdaad super om ervaringen en tips uit te wisselen! Soms weet je het gewoon even niet meer. En het CB wordt ik vaak ook niet wijzer van..... Bedankt allemaal! Liefs
ik ga donderdag voor het eerst naar het cb ben benieuwd en als ik iets niet weet vraag ik het inderdaad gewoon hier.