verkeerd schema baby 5,5 maand?

Discussion in 'Borstvoeding' started by BellaDonna, Dec 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BellaDonna

Feb 5, 2010
    16
    0
    0
    Timboektoe
    Is het ook mogelijk om bijv eerst borst, volgende voedong fles dan weer borst etc . Dus zo een schema? Of gaat dat niet als mn productie niet meer voldoende is?

2. Hevn

Hevn Actief lid

May 22, 2011
    236
    1
    18
    Toen ik bijvoeding gaf kreeg mijn zoontje na de borstvoeding ook een fles, dus tijdens dezelfde voeding. Ik ben tussen de voedingen in gaan kolven en in de avond gaan clusterkolven om zo de productie op peil te krijgen, maar deze kwam pas echt goed op peil toen ik de bijvoeding schrapte en hem maar gewoon liet komen wanneer hij dat wilde. Dus zoals iedereen al zei: heeeeeel veel aanleggen.
    Ik ben geen ervaringsdeskundige en misschien is dat wel wat je nu nodig hebt. Neem contact op met iemand van LLL of VBN, wellicht kunnen zij je verder helpen.
    Succes!!

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,811
    5,949
    113
    Female
    Met bijna 6 maanden zal je met 3 a 4 voedingen per dag het wel redden.
    Belangrijk is om dan wel de eerste en laatste voeding in ieder geval zelf te geven.
    Of je productie dat nu al aan kan..
    Veel aanleggen voor nu, bij elke voeding.
    Evt wat kort nakolven.

Wat erg dat er gezegd is dat je niet genoeg melk zou hebben!
    Dat zijn verhalen van mensen die geen idee hebben waar ze over praten.
    Je borsten werken continue en raken niet leeg,zolang er stimulatie is
    maken ze melk.
    Stimuleer je ze niet en geef je dan dus een fles,ja dan gaat de machine steeds minder melk maken!

Eens bellen met vrijwilliger van LLL of VBN is idd een goed idee!

4. BellaDonna

Feb 5, 2010
    16
    0
    0
    Timboektoe
    Dank voor jullie reacties dames!

Ik geef mn kleine al een tijdje met de laatste voeding een fles van 180cc. Ook merk ik dat ie de laatste dagen opeens goed aan de borst drinkt,dus niet meer een paar min,kan het komen omdat ie wat onder de leden had?hij was wel wat ziekjes.

Hoe doe ik het met groente en fruit? Ik prop het nu als het ware tussen de melkvoedingen in.gaat het na verloop van tijd beter en vervangt dan een groente en fruithap een melkvoeding? Of duurt dat nog wel even?

5. BellaDonna

Feb 5, 2010
    16
    0
    0
    Timboektoe
    En heeft iemand misschien voor mij een beter schema die ik kan proberen aan te houden? Heb cb gevraagd maar aan hun advies heb ik echt niets met hun laten huilen en rekken.

Share This Page