Mijn dochter is nu 15 weken. Voor een week geleden sliep ze gerust na elke voeding 2 uur. Nu wordt ze vaak al na een 1.5 uur of half uur wakker. Soms valt ze na en 15 min wat jammeren weer in slaap maar soms ook niet. Ik maal me zorgen dat ze hierdoor te weinig slaap krijgt. Herkent iemand dit op deze leeftijd en moet ik mij zorgen maken of is het normaal?
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst..... Of te wel: heel normaal. Komt vanzelf goed
Ja dacht misschien een sprongetje ofzo. Hiervoor kon ik het ritme van slapen, wakker worden, eten, knuffelen en spelen mooi aanhouden. Maar wanneer ze na 1.5 uur weer wakker is wordt dat lastig want echt honger heeft ze niet.
15 wkn, da's tegen de 4 maanden he Hier was 4 maanden een pittige sprong (bij alle 3!) met vooral veel huilen/jengelen en slecht slapen. Duurde een week of 5, dacht ik. Goed blijven kijken naar kindje, geen te strakke schema's willen navolgen en je gevoel volgen. En dan gaat het vanzelf weer een keer beter. Tot de volgende sprong alles weer over hoop haalt. Iedere keer als je het denkt te snappen, gooien ze het ritme weer compleet om... Sterkte en succes!
Nou waarschijnlijk oorontsteking. Morgen naar de arts. Zit groen, niet lekker ruikend spul in haar oor. Kwam er vanavond achter. Zou een hoop verklaren.