dames ik ga slapen............niet te veel kletsen hier hoor.alhoewel heb ik morgen de hele dag weer wat te doen........
ja niks van aantrekken joh! ik heb ook best vaak wat nare berichten naar me hoofd gehad omdat ik iets verkeerd formuleerde waar ik naderhand pas achter kwam toen ik het zelf nog eens las haha je moet maar zo denken je kent niemand hier en niemand kent jou...dus je zal wel een logische verklaring hebben voor de dingen die je doet...wat ik vaak heel fout vind is dat mensen je na een paar berichten je meteen lijken te kennen en weten hoe je alles thuis doet
zo herkenbaar, en zo vervelend. daarom zet ik vaak er al bij dat het niet verkeerd opgevat moet worden. ik heb nogal wat sarcastische droge humor. daarom als ik denk dat het heel misschien verkeerd opgevat kan gaan worden, schrijf ik er gelijk al bij hoe ik het bedoel. en moet zeggen dat dat aardig werkt. en veel smileys, die kunnen ook helpen!
ik gebruik ook vaak smileys, helpt toch wel.. En ik gebruik ook altijd snel reageren , maar de codes van een paar smileys zitten helemaal in m'n systeem... Ik gebruik ze zelfs weleens te veel in mailtjes... = ; ) = : ) = : D deze gebruik ik het meest...