Jonge moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Allahinkulu, 21 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik dacht eigenlijk toen ik net op dit forum was dat ik een van de weinige jonge meisjes zou zijn..
    Maar nu ik zo verder kijk zijn er best een aantal rond de 20,21..

    Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie situatie is..
    Zijn jullie getrouwd, samenwonend? Of was alles een verrassing en wonen jullie nog bij jullie ouders?

    Ik ben zelf getrouwd, en hoewel wij ons niet 'beschermde' (om het zo te noemen) is het toch een hele verrassing..ben nog steeds aan het idee aan het wennen.
    Heb eigenlijk helemaal geen kinderkennis..ik ben ook degene die snel met mijn hoofd schut als iemand een net geboren baby in mijn handen wil drukken...ik vind het allemaal doodeng..
    Hoe gaan jullie er mee om?
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hoi Gülay, ik ben 20 jaar. Ik woon nu meer als 1 jaar samen, wij zijn bewust bezig voor een kindje.
    Mijn vriend is 27 en we zijn er allebei aan toe aan een kleintje!
    Liefs, misspuma
     
  3. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hoi misspuma..

    Wat leuk joh..

    in de islamitische cultuur is 20 zeker niet te jong..maar in Nederland zal men je toch snel aankijken van waar is die meid nou weer mee bezig.
    leuk dat er toch veel meiden zijn die daar zelf anders over denken :)
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben 21 en m'n vriend en ik wonen in mei 2 jaar samen.
    Het was een bewuste keuze om zwanger te worden. Bij mij was de kinderwens er wel al langer dan bij m'n vriend. Maar enkele maanden voor ik effectief zwanger was, ben ik es een week over tijd geweest en dachten we dat ik zwanger was. Toen is m'n vriend gaan beseffen dat ie ook dolgraag een kleintje wou en hebben we besloten om er volledig voor te gaan.

    Alvast een dikke proficiat toegewenst met de zwangerschap en hopelijk ben je er vlug wat aan gewend.
     
  5. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Hai,

    Ik ben 20 jaar en woon al 2 jaar samen, ben nu 5 wseken zwanger maar ben bang dat het mis zal gaan hebben jullie dat ook?

    Gefeliciteerd allemaal!!
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik val erboven, ben namelijk 23 jaar.... (en dat vinden ze tegenwoordig no gsteeds jong hoor) ben in april een jaar getrouwd en woon al bijna 3,5 jaar samen.... in november 2005 gestopt met de pil, met de gedachte van; we zien wel... maar in febr verwachten we ons eerste kindje....
     
  7. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
  8. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Jeetje ben jij maar 4 maanden zwanger :(: ;)
     
  9. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    hoi, ik ben 21 jaar, in februari twee jaar getrouwd en nu in de vierde ronde bezig!!
    dus ook lekker jong!!
     
  10. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik ben zelf 27, maar ik hoor ook regelmatig; zo jong nog? En nu al kinderen? :( Nou ja zeg, wat is dan DE leeftijd om aan kinderen te beginnen?
    Zelf zijn we zwanger geraakt door de pil heen, we wilden wel graag kinderen maar ik heb nog een jaar studie voor de boeg en daarna wilde we ervoor gaan. Maar ja het leven loopt niet altijd zoals je het gepland had, we waren vanaf het begin af aan heel erg blij met deze zwangerschap en we kunnen niet wachten om over een paar weekjes ons kleine meisje in onze armen te sluiten!!
     
  11. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)


    hmmm, ik bedoel, 2004! hahaha...
     
  12. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    ik ben bijna 26 en al 7 en een half jaar samen met m'n man.
    ben in oktober 2004 getrouwd.
    Heb een dochter van 4 en een zoontje van bijna 7 maanden.
    Was dus bijna 22 toen ik beviel van me dochter.
    Voel me zelf dus ook nog een jonge moeder :D
     
  13. ik ben 23 wordt volgende maand 24
    en verwacht mei mijn eerste kindje
     
  14. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik ben nu ook 26 jaar, en al 5 en een half jaar getrouwd, 7 jaar samnewonend en we hebben 8jaar een relatie.
    Toen ik beviel van mijn oudste dochtertje was ik nog net geen 21 en van toen ik bevallen was van de 2de was ik net geen 23.
    Ook dus erg "jong" nog voor de buitenwereld, maar heb er nooit geen moment spijt van gehad. Als t aan mij had gelegen was ik nog eerder met kinderen begonnen ;)

    Groetjes Angela.
     
  15. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik ben 19 (word 20 in februari) en ik woon bijna een jaar samen met mijn vriend. In Mei gaan we trouwen en eind Juni komt het kindje. :)
     
  16. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik ben 21 jaar, 10 maanden getrouwd, verwacht mijn eerste kindje in september! ik vind het ook allemaal spannend!! :D

    gr.Ikram. :D
     
  17. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hai iedereen,

    Elmo'tje is bijna 22 manlief 25, getrouwd dus (in 2003)
    en al 7 jaar samen.
    Wij zijn de strijd aangegaan voor de eerste!

    Liefs
     
  18. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo allemaal ik ben Chantal en ik ben denk ik de jongste van allemaal hier..ik ben 17 en wij zijn nu zo'n 8 a 9 maanden bezig om zwanger te worden mijn vriend is 25 de reden dat wij zo vroeg zijn begonnen zijn is omdat we er beide klaar voor zijn en we weten dat het alle kanten op gaan in het leven

    groetjes Channie
     
  19. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hoi gülay....

    ik ben net 20 geworden, ik ga over twee weekjes samenwonen... en ook trouwen....

    ik ben nu zwanger van ons eerste kindje, het was niet geplaned, maar wel gewenst...

    ik dacht eerst ook dat ik de enige was die zo jong was, maar er zijn eer meer dan genoeg.... ;)
     
  20. aliki

    aliki Lid

    16 jan 2006
    53
    0
    0
    schoonmaakster
    bunnik
    HOI HOI

    ik ben 22 en mn vriend is 24
    we zijn nu 6jaar samen we wonen 4jaar samen nu en we hebben een zoontje van 2

    trouwen zit er voorlopig nog niet in bij ons we vinden het wel prima zo

    2de kindje zijn we nog niet helemaal uit of we er nu al mee beginnen of toch nog even wachten!!

    bye bye
     

Deel Deze Pagina