Zou het?

Discussie in 'De lounge' gestart door Stiertje1985, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Madeleine
    woensdag 13 juni 2007 07:45

(Novum) - Een brief met een mogelijk belangrijke tip over de vermoedelijke vindplaats van het vermiste Britse meisje Madeleine McCann is in het bezit van de Amsterdamse politie. De anonieme brief met daarin twee kruisjes op een plattegrond en de tekst 'vermoedelijke vindplaats Madeleine' werd deze week afgegeven bij De Telegraaf. Die heeft de brief aan de politie overhandigd, laat een politiewoordvoerder woensdag weten.

De brief zou sterke overeenkomsten vertonen met een soortgelijke tipbrief die vorig jaar bij De Telegraaf binnenkwam over de vindplaats van de vermoorde Belgische meisjes Stacy en Nathalie. Die brief werd bezorgd vlak voordat de meisjes in een greppel langs de spoorlijn in Luik werden gevonden. Deze locatie werd in de brief genoemd. De politie neemt de brief over de verdwijning van Madeleine zeer serieus, meldt de politiewoordvoerder.

Volgens de anonieme briefschrijver ligt het lichaam van Madeleine vijftien kilometer van de plek waar het meisje voor het laatst is gezien in de Portugese Algarve, schrijft De Telegraaf. Het lichaam zou zich bevinden 'ten noorden van de weg onder takken en of stenen'.

De politie wil niet ingaan op de inhoud van de brief. Wel beschouwt zij de brief als 'mogelijk zeer waardevol'. 'Maar dat doen we met elke tip in deze belangrijke zaak.' Dinsdag heeft de politie technisch onderzoek naar de brief afgerond. De resultaten hiervan worden woensdag of donderdag overgedragen aan de Portugese autoriteiten.

De verdwijning van de vermiste kleuter Madeleine McCann is al weken wereldnieuws. Haar ouders waren vorige week in Nederland. Op een persconferentie in het Amsterdamse Hilton-hotel riepen ze de Nederlandse bevolking op om vakantiefoto's uit Portugal op te sturen.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Pfff ik hoop dat er eindelijk duidelijkheid komt!

3. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Het lijkt me echt verschrikkelijk als het echt zo is maar het geeft wel zekerheid.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    waarom word zo`n brief afgegeven bij de media, en niet gelijk bij de politie?

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    waarschijnlijk komt die brief van een
    paragnost,
    en die worden denk ik niet gelooft door de politie.

hoop dat ze haar vinden, dan kunnen die
    ouders het afsluiten en een plekje gaan geven.

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik hoop voor ze dat het meisje nog leeft maar dat zie ik somber in! als ze niet meer leeft hoop ik dat ze haar gauw vinden dat zal beter zijn voor de ouders dan kunnen ze het gaan verwerken.

7. nou laten we het hopen dat het waar is dat ze daar is.
    als anne weg zou zijn zou ik echt gek worden.
    ik durf door al dat gedoe wat je de laatste tijd hoort anne echt niet
    vrij buiten te laten spelen
    en dat is toch niet normaal

8. Niet meer actief

arme ouders...

Zit hier met mn meisje in mn arm te bedenken wat ik zou doen in hun situatie, is niet best...

Hoop zo voor ze dat t meidje nog leeft en gewoon lekker mee naar huis kan...

9. sim

sim Niet meer actief

zat vanmiddag birthstories te kijken op realityzone, en in de reclamepauze kwam er ook ineens een foto van haar in beeld, met "look me in my eyes" pffff wat vreselijk wanhopig zullen die ouders zich voelen... ik hoop echt dat ze snel terecht is, ongedeerd...

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ppffff moet toch vreselijk zenuwslopend zijn voor die ouders!
    Nog steeds hun kindje kwijt!
    Hopelijk krijgen ze hier duidelijkheid mee en het belangrijkste....dat ze nog leeft!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik hoop dat ze snel gevonden wordt en natuurlijk het liefst levend, maar ja beter iets vinden dan niks kunnen ze minimaal waardig afscheid nemen en hebben ze zekerheid.

Deel Deze Pagina