Hallo allemaal, Hoe oud waren jullie kids toen ze in de wandelwagen zitting gingen? Wij hebben een bagaboo cameleon en ons zoontje is bijna 5 maanden en 64 cm. Hij vind het niet altijd meer leuk in de wandelwagen bak alleen als ik de kap af en toe Naar de beneden doe dan vind hij het minder erg. Hij kan zijn hoofd zelf al goed rechtop houden en op schoot zit hij ook goed rechtop. Verder zit hij nog niet rechtop dus daar geen ervaring mee. De wandelwagen kan wel in 3 standen
4 maand, op de ligstand. De bak werd helaas al snel te klein. En ze vond het heerlijk. Helaas is de kinderwagen bijna een jaar later niet zo leuk meer haha.
Onze dochter heeft met 17 weken voor het eerst in de buggyzit gezeten. Wij hebben een Stokke Xplory en in de reiswieg ligt ze al met haar hoofd en voetjes tegen de randen. Nou is de reiswieg van Stokke Xplory ook niet bepaald groot en onze dochter vindt het ook niet echt leuk om erin te liggen. De buggyzit heeft een verkleiningskussen, dus dat gaat prima. Wij zetten em wel in de ligstand maar in de zitstand zit ze ook best stevig
Hier met bijna 7 maanden pas, kinderwagenbak werd te groot. Hij kon nog niet zelfstandig zitten, dus ik deed de zitting wel altijd op de middelste stand.
Hier met 4,5 maand. De bak werd te klein en ze vond het niet zo leuk meer. Maar de wandelwagen gaat wel helemaal op ligstand, omdat ze nog niet zelfstandig kan zitten en het dan ook niet goed is voor het ruggetje en werveltjes e.d.
Met 7,5 maanden, toen ze los kon zitten, toen ze het niet leuk meer vond heb ik haar zo veel mogelijk in de draagdoek gehad. Had het met 6 maanden een keer geprobeerd in de zitting maar in de ligstand was het hetzelfde dilemma dus nu zo opgelost.
Wij hebben ook de bugaboo en zijn met 4,5 maand over gegaan. Hadden hem de eerste tijd alleen op ligstand.
Hier sinds een half jaar, dochter wilde niet meer liggen, steeds haar hoofd omhoog en huilen. Helemaal gelukkig toen ze in de wandelwagen zat!
Mijn dochter is met 4 maanden over gegaan, omdat ze toen een spreidbroek kreeg en daar paste ze niet mee in de bak. Mijn zoontje ligt nu nog best in de bak, hij slaapt er altijd heerlijk in. Ik wil hem er zo lang mogelijk in laten liggen, maar dan moet hij niet te hard groeien, haha. De bak is niet heel groot, en zoonlief is flink, dus nog even en hij ligt klem.
Bij mn oudste ook rond 5 maanden over gegaan alleen nu twijfel ik heel erg. De jongste is een buikslaper en ben bang dat ie niet kan slapen in het zitje. En hij vindt de bak nog prima hoewel ie wel krap begint te worden (bugaboo donkey, smal bakje grote baby). In de auto in de maxi cosi is het ook al zo'n gedoe terwijl mn oudste altijd meteen lag te snurken.
5maanden . Bak werd te klein en de wandel inzit was eigelijk nog veel te groot hahaha. Maar in ligstand en verkleiner ging het redelijk.