Verkeerde diagnoses door zkh, ha etc.. wie ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Enige wat ik kan zeggen is dat je meteen de HAP moet bellen.. Kun je igg overleggen. Geen ervaring gelukkig.

Succes & sterkte meid.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Waren dat niet 'gewoon' koortsstuipen? Klinkt als wat wij ook bij Caitlyn hebben gezien toen die een maand oud was en dat ziet er doodeng uit, maar kan niet veel kwaad... ;) Zeker gezien het feit dat ze zo'n koorts heeft, lijkt me dat dat wel vrij voor de hand ligt... :(

De rest van de klachten die er zijn, lijken me overigens MEER dan genoeg reden om door een kinderarts gezien te worden.
    Wij hebben hier met Caitlyn zeer goede ervaringen met het JBZ. Een aantal keren het aanbod gehad voor opname op momenten dat dat medisch gezien niet noodzakelijk was, maar als wij ons daar dan beter bij hadden gevoeld, had dat gekund, (steeds niet gedaan, omdat ik 'r thuis ook wel in de gaten kan houden en we nog een dochter hebben die ook d'r aandacht nodig heeft).

Dus ben helemaal verbaasd dat jij blijkbaar niet zo denderend geholpen bent daar... :( Misschien toch maar opnieuw heen? Ze kennen daar haar geschiedenis dan iig wel, dat missen ze in andere ziekenhuizen... :(

3. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Daar dacht ik idd ook aan, koortsstuipen. wat rot dat ze zo ziek is zeg. Wij lopen trouwens met ons zoontje in het Elisabeth en voor ons een hele positieve ervarng tot op heden. Soms is het misschien maar net welke Co je in eerste instantie helpt :(

Veel sterkte

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hier niet, in geen enkel ziekenhuis. We hebben er toch wel een stuk of 6.

Punt is alleen dat als je voor een pleister naar de SEH gaat, je wellicht een uurtje of 6 zit te wachten ;)

Nou is ook onzin wat ik zeg, want als ze vinden dat je naar de huisarts moet gaan dan kom je de triage niet door.

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Mamavangilani heeft toch uitgelegd dat haar dochter een nierafwijking heeft.
    Als je erg hoge koorts krijgt met deze afwijking is dat zeeeer gevaarlijk hoor!
    We hebben het hier niet over een griepje hoor.

6. sepherine

sepherine Niet meer actief

sterkte !
    ik heb helaas ervaring met verkeerde diagnose
    vanaf dag 1 spuugde zoontje enorm en krampen etc , alles is vastgesteld behalve wat het echt was ,..........
    uiteindelijk op mijn aandringen toch de juiste onderzoeken gehad op 2maand en half en hij moest zo snel mogelijk geopereerd worden

veel sterkte en volg je moederinstinct !!!

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Meer reden dus om voet bij stuk te houden en je niet weg te laten sturen lijkt mij?

8. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ja en daarom snap ik eigenlijk niet dat Ts zich zo naar huis heeft laten sturen? Zeker ook als er geen goede saturatie was.

9. lioness74

Inderdaad! Arm meisje...:(

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    TS hoe gAat t nu met je poppetje??

Sterkte!!

11. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goed dat je hulp ingeschakeld heb. Deze zal er inmiddels wel zijn.
    Hoop dat het allemaal meevalt en je kleine meid snel weer opknapt.

En idd altijd je gevoel volgen. Gewoon HAP blijven bellen en anders ziekenhuis en vragen of kinderarts er is. Zou dan denk ik wel je eigen zkh bellen, want zij kennen het verleden van je dochter.

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik snap dat je, je onzekerheid hier kwijt wilt..
    maar als ik het zou mee maken zou ik toch meer met me telefoon in me hand lopen dan hier de antwoorden afwachten..

( niet slecht bedoeld ;) )
    sterkte!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Daarom snap ik niet dat ze nu thuis is met zo'n ziek kind. Daarom hamerd iedereen er zo op dat ze actie onderneemt, wat ze gelukkig gedaan heeft.

14. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik was al bezig met actie! Heb ook een thuis telefoon;)

15. lioness74

Tja als de dokters je naar huis sturen met de mededeling dat het wel meevalt en de urine goed is dan kan ik me voorstellen dat je overdonderd bent en gewoon gaat.
    Met in je achterhoofd: de dokters zullen het toch wel weten!
    Ik zou iig wel vertrouwen hebben in een arts.

Als je inmiddels thuis bent, en je overdenkt het hele gebeuren en ziet je dochtertje eigenlijk nog steeds hetzelfde en/of slechter worden, dan ga je misschien toch verder denken van : dit kan toch zo niet goed zijn!

16. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ze heeft toch om een bloedonderzoek gevraagd en die is geweigerd.
    Kinderarts wilde niet komen. Ze is blijven hameren op het niet drinken en droge luiers.
    Wat had ze nog meer moeten doen als ze niet mee willen werken?

17. MamaVanGilani

Dank je wel mamakelly en esthertje, sommige denken dat ik geen kloot doe ofzo.

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mamavangilani sorry maar ik vind je zelf nu ook wel heel erg fel,
    snap prima dat je je zorgen maakt maar je moet ook snappen dat anderen proberen mee te denken als je een topic opend..

hopelijk is de hulp er al :)

19. MLkids

MLkids Niet meer actief

Weet je inmiddels al meer?

20. MamaVanGilani

Niet iedereen probeert altijd mee te denken en dat is bij elk topic sommige zijn uit op hele andere dingen

Deel Deze Pagina