Hoop dat ze zo wat voor haar kunnen doen. Lijkt me erg eng om je dochter zo beroerd te zien. Veel sterkte!
Hier ook een dochter met urethrale reflux, in het verleden (gelukkig!). Mocht je iets willen weten mag je me pb-en. Voor nu heel veel sterkte. Ik hoop dat ze snel opknapt! *digi-knuf*
Zo erg was het niet maar voor ons gevoel wel Een pylorus stenose was de juiste diagnose hebben ze hem aan geopereerd Ze dachten , reflux , km1 , lactose intolerantie , gedraaidebdarm , blaasontsteking ,.....
Pff jeetje meid.. Wat andere meiden ook zeggen: direct bellen of er heen gaan. Koorts over de 40 graden is gewoon niet meer gezond. Misschien zouden jullie een second opinion kunnen vragen in een kinderziekenhuis? Wellicht dat zij meer voor jullie kunnen betekenen. Sterkte en beterschap voor je meissie..
he bah wat een onzekerheid!! Hier een goede ervaring met de HAP in Oosterhout,mijn zoontje had enorm buikpijn? krijste alles bij elkaar. Eenmaal bij de HAP was hij rustig,dus ik was al bang dat we voor niks waren gegaan. De arts daat vertrouwde het toch niet en heeft een kinderarts uit bed gebeld.. Moesten we snachts naar Breda en werd hij daar onderzocht.. Hier konden ze uiteindelijk toch niks vinden,maar was blij dat ze me zo serieus namen! Heel veel sterkte,en ik hoop dat je nu iets verder bent? Heel veel beterschap voor je dochtertje,en hou je taai!
Ik vind dat sommigen zich echt mogen schamen voor het commentaar dat ze een ander geven die flink in de rats zit.
Ook benieuwd. Maak me toch ook mede zorgen als een moeder zich z,n zorgen maakt om zijn/haar kind. En hoop dat t.s vandaag ergens de tijd vind om het verhaal te verduidelijken. Heb gisterenavond de discussie ook gevolgd. Maar misschien zou ik van uit mijn zenuwen ook andere dingen doen die ik normaal anders zou aan pakken. Kan me nog herinneren ik was net bevallen van mijn dochtertje ze was 8 weken dat ik op gebeld werd van school dat mijn zoon van school was weg gelopen. Paniek hier. Tijdens het bellen om oppas. Vertelde ik het toen ook bij de feb mama.s me kind is weg de rest volgt. Echt blinde paniek gelukkig kwam me zusje snel zo dat snel op pad kon om mijn zoon te zoeken wand pff de zenuwen gierde door mijn lijf. En wat mijn zoon betreft we zijn elkaar mis gelopen ik reed precies de weg die we altijd met de brommer reden en hij liep precies die weg en toch ben ik hem niet tegen gekomen en waar liep hij heen juist naar huis pfff. Dus ja ik kan t.s wel begrijpen.
Hey meiden. De dokter kwam en zag meteen dat het mis was. Dus meteen door naar t zkh. Daar urine afgenomen en bloed. Uitslag bloed waren flink verhoogde ontstekingswaardes. Urine ook infecties.. ze woude ze meteen opnemen maar omdat mijn dochter helemaal door t lint ging want ze is als de dood voor zkhzen! In overleg toch mee naar huis. Als ze niet drinkt en dr kuur niet neemt zit er echt niks anders op dan een opname. Ze denken ook weer de ecoli bacterie, maar die uitslag pas over 3 dagen moet eerst op kweek! Ben gerustgesteld maar zo kwaad op t EZ!
ow gelukkig heb je nu duidelijkheid wat ze heeft. En wat erg dat het EZ dit over het hoofd heeft gezien zeg Ik hoor de laatste tijd steeds meer blunders van het EZ bij kleine kinderen. En dan echt hele erge blunders he...... = niet goed Ik hoop voor je dat de kleine meid goed dr medicijnen in gaat nemen zodat ze niet opgenomen hoeft te worden Sterkte!!