Beterschap met je meisje en zie mijn post boven jou ik snapte je gisteren avond gewoon toen je hier zat je was gewoon heel erg bezorgd en dan heb je er van die miepen bij zitten die denken dat je niks doet op z.n moment. Sterkte er mee.
Heel veel beterschap! Wat fijn dat jullie nu wel serieus zijn genomen (zoals het hoort) Ik hoop dat de kuur snel aanslaat en dat je dochter snel opknapt!
Jemig wat een verhaal, fijn dat jullie nu serieus werden genomen en daarop ook gehandeld is. Beterschap
och arm meisje!!! Heel veel sterkte meid! Heb ook vol verbazing naar sommige commentaren gelezen...... Sterkte voor jullie en voor jullie meisje! xxxxx
Veel beterschap voor jullie meisje. Hopelijk kan ze thuis bij jullie blijven. Ik schaam mij diep als ik reacties van sommigen lees. Hier heeft ts niets aan
Ik hoop dat je meisje snel opknapt! Kan me voorstellen dat ze een beetje over de zeik gaat. Is ook niet niks dat gezeul terwijl je ziek bent.
Ik heb alles door zitten lezen en heftig zeg! Gelukkig gaat het iets beter met je meisje. En het JBZ, hou op alsjeblieft! Wat heb ik daar toch al een horken meegemaakt zeg. Zowel een K.A, Dermatoloog en een Neuroloog.
Is er iets wat ze heel lekker vindt? Misschien drinkt ze dan meer. Het vocht zal er toch uit moeten....
Kan dus zijn dat het kleine beetje wat ze drinkt opgenomen wordt door het lichaam, en er niet genoeg is om uit te plassen.... Ik zou kijken of het lukt om haar op wat voor manier dan ook meer te laten drinken. Doe het desnoods in haar lievelingsfles, of oude tuitbeker. Something she loves...