Hier ook een gmg zitje (gebruik al 7 jaar gmg) en heb geen problemen met te weinig ruimte eigenlijk. Het merk van mijn fiets is Giant.
Hoi, Ik heb toevallig van de week een max 2 bike gekocht inclusief 2 zitjes van bobike en windscherm erop ( het is ook een moederfiets omdat ik ook niet kan fietsen met een gewone fiets met een kinderzitje ). Deze heb ik voor 509 euro gekocht. Hij was 599 inclusief de zitjes e.d maar er ging in deze winkel nog 15 procent af. Is het misschien een optie om zelf je fiets te proberen te verkopen ( voor iets meer wegzetten dan wat je zelf betaald heb, mensen gaan toch afdingen ) en dan ook zo'n moederfiets terug te kopen? het is een model van 2007. En anders is er misschien een andere fietsenzaak die de fiets wel wilt inruilen? maar dan leg je er volgens mij altijd geld op toe. Ik zou in ieder geval geen cent meer brengen daar. Ben benieuwd wat je gaat doen en ik hoop in ieder geval dat je snel kan fietsen met je kleintje Groetjes MB2005.
Ik heb even voor je gegoogeld.Fiets ziet er prima uit.Maar als ik het zo lees zou ik nooit 150 euro voor geven.Zeker niet als die andere fiets je 700 heeft gekost en je er maar 3x op gefietsd hebt. http://www.fietsenwinkel.nl/library/mod ... 36&CID=180