Er zullen vast wel verkeerde geslachtsbepalingen worden gedaan, bedoel het wordt ook maar door mensen uitgevoerd en ze kunnen er wel eens naast zitten Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt. 5 keer een vroege geslachtsbepaling gedaan rond 13 weken en tot nu toe nog niet fout (deze keer moet het nog blijken)
Bij mij een foute geslachtsbepaling.. echo gehad met 16 weken, zou een meisje worden! Maar met 20 weken echo bleek het toch echt een jongen!
Ik (nog) geen fout geslachtsbepaling gehad ...met 15 weken een echo gehad en ze heeft van meerdere kanten goed gekeken,geen twijfel over mogelijk zei ze! Maar toch als mensen aan me vragen wat het wordt zeg ik 'ze zegt een meisje' Ik heb niet echt een sterk voorgevoel maar als ik bijvoorbeeld kijk naar baby kleding oid dan trekt het jongens spul me toch meer aan. Maar miss is dat wel omdat ik het gewend ben?! Wacht iig de 20weken echo even af
bij mij zeiden ze met 13/14 weken een jongen en met 20 weken bleek het een meisje te zijn. Het was beide keren dezelfde, heel ervaren, echoscopiste. Een foutje is dus blijkbaar zo gemaakt.
Hier met 16 weken een echo gehad, bij mijn zoon was het overduidelijk! We konden hem bijna Ron Jeremy noemen...
Bij de derde was ik overtuigd van een jongetje maar met 20 weken toch echt een meisje. Ik was zo verbaasd dat ik 2 weken later nog een geslachtsbepalings echo heb laten maken haha en toen was het overduidelijk.
Vanaf het begin was ik er zeker van dat ik een meisje zou krijgen. Bij de 12 weken echo zei de echoscopisch dat het een jongetje zou worden. Hij kon het niet met zekerheid zeggen natuurlijk maar de echo was heel duidelijk en het kindje lag er goed voor. Je raadt het al: bij de pretecho bleek het een meisje! Vreemd dat je zoiets echt kan aanvoelen als moeder.
Hoi ik ben erg benieuwd hoe jou foto er dan uitzag ? Ik ben afg zaterdag geweest met 12.6 weken . Dokter zegt duidelijk een jongetje met al groeiend scrotum te zien . Nu hoor ik van andere dat het ook een gezwollen meisje kan wezen .. ennnu komt de twijfel . Heb net foto toegevoegd . Liefs
Met jouw termijn kan je nog geen pottyshot maken. Is nog veel te vroeg. Zowel een jongen als een meisje heeft zo'n uitsteekseltje. Je zult nog geduld moeten hebben.
Ik kan alleen iets zeggen over voorgevoel, wij wilden (en willen deze keer ook) niet weten of we een jongen of meisje krijgen. De vorige zwangerschap heb ik continue een enorm voorgevoel gehad dat we een jongetje zouden krijgen. Ook veel mensen om ons heen waren overtuigd van een jongetje, behalve mijn moeder. Zelfs nog bij de bevalling, we waren er nog niet helemaal uit qua meisjesnaam. De verloskundige zei daarop dat het dan waarschijnlijk een jongetje zou worden, dat maakte ze meestal mee. Al met al allemaal verkeerde voorgevoelens en voorspellingen, behalve die van mn moeder. We hebben namelijk echt een meisje (en ook écht een meisje-meisje, hahahaha) gekregen.
Ik ben bij jan koning geweest hij zegt 100% een jongen ! En ziet al groeiende scrotum . Weet wel dat bij Mn dochter er heel anders uit zag ..
Het kan echt nog niet met een pottyshot. Een meisje heeft ook zo'n piemeltje met die termijn. Zou nog geen blauw shoppen maar het over een paar weken nog eens overdoen.
Ik heb met 16 weken weer een echo maar toch was hij zo zeker ervan .. hij kon er niet omheen zei die . Zag al ballentjes ook groeien Nee bij Mn dochter ook vroeg geweest eb daar was de foto echt anders van...
Oké, dan ga je lekker blauw shoppen Snap ook niet zo goed waarom je dan meningen van anderen vraagt als je er zelf ook zo zeker van bent.
Ik ben er zelf helemaal niet zeker van wat praat jij nou raar .. hij is er zeker van alleen ik vertrouw het niet zeker ..
lees ff terug dan wat je zelf allemaal gezegd hebt. Je zegt namelijk zelf 2x dat het er heel anders uit zag dan bij jouw dochter.