Ons meisje werd bij 17 weken ook aangezien voor een jongen, bij de 20-weken echo werden we erg verrast!
Bij mij dochter met 15,5 weken een meisje en alle tig echo's erna ook Nu alleen met 13 weken echo gehad en de nub is twijfelachtig, 6 zeggen meisje en 2 jongen! Maandag de GUO en geslacht mee op een briefje voor een confetti ballon. Aan onze dochter de eer om het voor ons te ontdekken
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad. Met de 20 weken echo werd gezegd dat ze een meisje zouden krijgen. Omdat ze mee deed aan een onderzoek, kreeg ze met 28 weken een extra echo, bleek het toch een jongen te zijn! Kamer was al behangen met roze bloemen, kleertjes al gekocht.. Ze is nu weer zwanger, nu maar voor de zekerheid extra pretecho's gepland
Ik moet wel zeggen dat ik van begin af aan het gevoel had dat het eenn meisje was. Ik zei ook al met een paar weken tegen mn moeder dat het een meisje zou zijn
Bij de geslachtsbepaling met 15,5 week kregen we te horen dat het voor 95 procent zeker een jongen zou zijn. Met de 20 wk echo was het toch echt een meisje. Later met 34 wk nog een keer gezien dat het echt een meisje is!
Welk bureau was dat? Ik heb nu een afspraak staan bij de Maliebaan in Utrecht maar als ik dit allemaal lees weet ik niet meer zo zeker of ik dat nog wil. Krijg je ook een foto mee met "het bewijs"?
Hier in de straat iemand, hadden ze bij de 20 weken echo gezegd dat het een meisje zou worden. Maar bij de geboorte bleek het een jongen te zijn. Toen ze later weer zwanger was, zeiden ze weer dat het een meisje zou worden. Maar zij had echt zoiets van eerst zien, dan geloven. Maar toen was het wel een meisje, hahaha.
Oohh nu ik dit allemaal lees ben ik heel benieuwd naar mn 20 weken echo. Ik had en heb zo sterk het idee dat ik zwanger ben van een meisje. En ook écht iedereen om me heen dacht dat. Afgelopen maandag met 16 weken een echo gehad. Maar ze zei dat het een jongetje wordt! Wow.. omschakelen!!! Maar nu ik dit lees wordt ik wel heel benieuwd naar de 20 weken echo! Ik dacht trouwens dat het alleen voorkwam van meisje naar jongen.. Hoe kan een jongetje nou ineens een meisje worden? Bij een jongetje zie je er toch echt iets tussen hangen?
Ohh als ik dit zo lees ben ik erg blij dat ik gemiddeld elke tweede week een echo had. Heb de gyn steeds laten spieken of het nog steeds echt een meisje was
Ik heb 4 geslachtsbepalingen gehad, 1 x bij 16 weken en de andere 3 x bij 13 weken. Ze waren allemaal goed!
Maar hoe hebben ze het eerst aangezien voor een jongen dan?? Er hangt dan toch echt iets tussen de beentjes? Dat kan toch ineens niet weg zijn? Haha
Geen idee, het was toch echt zo, maar is inmiddels alweer 4 jaar geleden, dus de details weet ik niet meer.
Op de maliebaan zijn ze heel goed. Ik heb daar de geslachtsecho van mijn twee kinderen gedaan en echt overduidelijk. Mijn volgende bepaling heb ik zaterdag, met 14 weken.
O goed om te horen dat stelt me meer gerust. Ik ga de bepaling doen me 16 weken eerder was er geen plek meer.