Hoi, Onze Kids krijgen voor sinterklaas een Ps3 (2e hands). Voor onze zoon heb ik spellen, maar vooral voor dochter van 5 Jr heb ik helemaal niks. Wie weet een tof spel voor meiden van ongeveer 5 jaar? Ik weet niks van games, heb al wel gezocht maar kom er niet echt uit... Oh ja nog iets: is Just Dance leuk voor onze oudste dochter van 7 jaar? Alvast bedankt!
Ik heb wat spellen van de PS2 die altijd erg populair waren op die leeftijd en eigenlijk nog steeds en die zullen er vast voor de PS3 ook wel zijn: - Dora redt de sneeuwprinses - Shrek - The sims (eigenlijk vanaf 12 jr omdat het best lastig is maar het maken en aankleden van de sims vinden ze geweldig!) - Spirit - Disney Prinsessen Games - Jamboo Safari - Cooking Mama - Brain Games En volgens mij zijn er nog wel meer hoor maar deze spellen zijn altijd erg populair geweest en nu ook weer bij mijn kleine nichtjes die er speciaal voor langs willen komen haha Op marktplaats vindt je veel van die spellen voor weinig geld, misschien een leuke plek om eens rond te neuzen dan.
Onze dochter is helemaal gek van just dance. Ze wordt volgende maand 7. Ons zoontje van 4 (januari 5) vind het ook erg leuk