Hoi, waarmee smeren jullie je kleintjes smorgens altijd mee in? Ik gebruik baby body lotion en voor haar billetjes de ene x wat poeder en de andere x als het wat rood is gebruik ik daar sudocreme voor... maar moet ik ook elke keer poeder op haar kontje blijven doen? En welke zonnenbrand creme gebruiken jullie? Ik heb net die van zwitsal gekocht, factor 30 Zou dit hoog genoeg zijn?
hoi hoi, bij mijn zoontje gebruikte ik alleen sudocreme op de billen factor 30 is goed hoor,je moet je kleine toch altijd goed in de gaten houden
ik smeer mijn zoontje bijna nooit in af en toe met sudo cream als zijn billetjes rood zijn verder gebruik ik niks. ik heb factor 40 maar 30 is ook goed goed in de gaten houden en niet teveel in de zon daar kijk ik wel naar. en hij heeft een petje op als ie buiten is.
Ik smeer elke ochtend Tymen zijn gezichtje in met vaselinecreme omdat dat wat droog is en op zijn billen doe ik bij het luier verwisselen als het rood is wat bepanthen. Verder smeer ik hem een keer in de twee dagen na zijn badje helemaal in met vaselinecreme. Ik heb dit weekend ook de factor 30 van zwitsal gebruikt voor Tymen en dat was voldoende. Maar ik heb hem wel uit de zon gehouden. Ze verbranden zo snel. Omdat dat zelfs in de schaduw kan gebeuren smeer ik hem in.
Ik smeer em met nix in behalve als ie luieruitslag heeft met sudocreme. Zonnenbrand heb ik een hoge factor maar niet van Zwitsal want daar kunnen de kids niet tegen.
ik smeer niet, alleen toen ze net geboren was, ik was bijna 2 weken overtijd en ze was helemaal droog. Ze is nog niet in de zon geweest, dan ga ik wel zonnebrand smeren (mijn vriend heeft rood haar, weet nog niet welke genen mijn dochter heeft, ik verbrand eigenlijk nooit dus hoop de mijne )
bedankt voor jullie antwoorden... ik doe het wel goed dus denk ik en idd ik smeer melody echt wel goed in ook al zitten we in de schaduw!