waarmee insmeren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door melody, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Hoi,
    waarmee smeren jullie je kleintjes smorgens altijd mee in?

Ik gebruik baby body lotion en voor haar billetjes de ene x wat poeder en de andere x als het wat rood is gebruik ik daar sudocreme voor...

maar moet ik ook elke keer poeder op haar kontje blijven doen?

En welke zonnenbrand creme gebruiken jullie?
    Ik heb net die van zwitsal gekocht, factor 30
    Zou dit hoog genoeg zijn?

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,
    bij mijn zoontje gebruikte ik alleen sudocreme op de billen
    factor 30 is goed hoor,je moet je kleine toch altijd goed in de gaten houden ;)

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik smeer mijn zoontje bijna nooit in af en toe met sudo cream als zijn billetjes rood zijn verder gebruik ik niks. ik heb factor 40 maar 30 is ook goed goed in de gaten houden en niet teveel in de zon daar kijk ik wel naar. en hij heeft een petje op als ie buiten is.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik smeer elke ochtend Tymen zijn gezichtje in met vaselinecreme omdat dat wat droog is en op zijn billen doe ik bij het luier verwisselen als het rood is wat bepanthen. Verder smeer ik hem een keer in de twee dagen na zijn badje helemaal in met vaselinecreme.

Ik heb dit weekend ook de factor 30 van zwitsal gebruikt voor Tymen en dat was voldoende. Maar ik heb hem wel uit de zon gehouden. Ze verbranden zo snel. Omdat dat zelfs in de schaduw kan gebeuren smeer ik hem in.

5. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Wij smeren om de dag Finn in met vaseline.

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik smeer em met nix in behalve als ie luieruitslag heeft met sudocreme. Zonnenbrand heb ik een hoge factor maar niet van Zwitsal want daar kunnen de kids niet tegen.

7. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    ik smeer niet, alleen toen ze net geboren was, ik was bijna 2 weken overtijd en ze was helemaal droog. Ze is nog niet in de zon geweest, dan ga ik wel zonnebrand smeren (mijn vriend heeft rood haar, weet nog niet welke genen mijn dochter heeft, ik verbrand eigenlijk nooit dus hoop de mijne :))

8. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    bedankt voor jullie antwoorden...

ik doe het wel goed dus denk ik :D

en idd ik smeer melody echt wel goed in ook al zitten we in de schaduw!

Deel Deze Pagina