Wie is er bij de eerste echo ook week teruggezet en is de zwangerschap toch goed gega

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door grotedroom82, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Hallo

Hier zou vast al wel eens een topic over geopend zijn, maar kon zo gauw niks vinden.
    Afgelopen maandag heb ik en mijn vriend een echo gehad. Een vroege ivm met eerdere miskraam. Ik zelf had berekend dat ik 7,5 week moest zijn altijd netjes een regelmatige cyclus. Nu hadden we echo en ben ik iets meer dan een week terug gezet. en ze za<g nog geen kloppend hartje. Ze dacht zelf dat het niet goed was maar kon het niet voor 100% zeggen we mochten die zelfde dag nog na het ziekenhuis. De gyneacoloog kwam ook op het zelfde uit. Maar die vond het vruchtje, dooierzakje en mijn baarmoeder er nog heel mooi uit zien dat hij het nog even wilde aan kijken. Nu een week ik spanning zitten. Hij heeft het eerder mee gemaakt en hartje zou nog kunnen gaan kloppen. Nu is mijn vraag wie heeft het soort gelijken mee gemaakt. Ik weet een ander verhaal is de mijne niet. Maar positieviteit houd je op de been.

2. Sayenna

Sayenna Actief lid

13 mrt 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik heb met bijna 7 weken ( dacht ik) mijn eerste echo gehad. Ben toen een week terug gezet. Er was toen nog geen hartje te zien. Ik heb toen ook een hele week in de stress gezeten.. Inmiddels alweer 19 weken zwanger van een mooi meisje :)!
    Wel heeft de echoscopiste toen tegen mij gezegd dat ze dacht dat alles
    Goed was..

Succes! En nog even duimen :)

Xx

3. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Bedankt voor je reactie. Ik zit nu ook behoorlijk in spanning. Alleen mijn gyneacoloog zei dat alles er nog wel goed uitzag daar kan ik dan nog wel beetje positief over zijn. Gelukkig is het bij jou goed gegaan en ik hoop volgende week ook een mooi kloppend hartje te zien.

4. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Eerste echo dachten we precies 8 weken te zijn, bleek 5w en 6 dagen te zijn! Wel al met en kloppend hartje (heeeeel vroeg vonden hun ook). En nu alweer bijna 36wk zwanger!

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Heel spannend de komende week!
    Kan echt beide kanten nog op. Zelf positieve ervaring, maar wist toen niet hoe mijn cyclus liep. Ben toen direct na een bbz weer zwanger geraakt.

Duim voor een mooie echo volgende week!

6. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Thanks voor jullie reacties. Ik hoop volgende week ook op een kloppend hartje. Als ik mijn berekening na ga dan zou ik wel al in de 7 weken moeten zijn. Maar je weet nie hoe je lichaam het kindje laat groeien. Door de positieve ervaringen. Blijf je toch beetje hoop houden en is wel fijn. Als ik nou afgelopen maandag al wel een kloppend hartje had gezien. Zou ik het iets minder spannend vinden. Pffff nog 6 dagen duimen draaien. Gelukkig is het bij jullie allemaal goed gegaan en zijn jullie nu een eind op weg in de zwangerschap

Deel Deze Pagina