Daar zijn ze weer, voor velen de gevreesde feestdagen, net ff iets moeilijker dan andere dagen. Ik ben nu dan wel zwanger, maar ben nog lang niet vergeten hoe de weg er naar toe voelde! Ik wil jullie een hart onder de riem steken...jullie worden er helaas niet zwanger van, maar geeft jullie hopelijk wel even het gevoel niet alleen te zijn. Er zijn mensen die aan jullie denken. Jullie zijn strijders, al voelt dat voor sommigen niet zo door alle emoties! De moed zat mij ook in de schoenen en toch gebeurde daar het bijna ondenkbare.... geef niet op dames! Ik duim dat 2018 jullie jaar mag worden!!!!!
Ik sluit me aan bij @dame82 Wij hebben ook een lange weg afgelegd (5 jaar, 7x iui, 2x icsi voordat we zwanger raakten van onze zoon) en ik weet nog als de dag van gisteren hoe het voor mij was, en hoe ik me voelde. De feestdagen werden altijd overschaduwd door een donkere sluier.. Sterkte in deze tijd en ik hoop van harte dat het nieuwe jaar jullie mag brengen waar jullie zo op hopen. Dikke knuffel!
Ik hoop dat alle wenspapa’s en wensmama’s in 2018 zwanger mogen raken en een kindje mogen verwelkomen. Ik heb zelf altijd de wens en droom gehad. En na een traject van 3 jaar is het moment daar. Zo bijzonder! Ik wens jullie alle goeds en veel geluk/succes in 2018!
Want een ontzettend lief berichtje @dame82 ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven en diep respect uiten. Na 6xiui en 1x ivf vieren wij onze eerste kerst met onze kleine meid. Meiden hou vol en moed. Ik hoop dat jullie een prachtig 2018 krijgen. Dikke knuffel
Het is inmiddels al geleden van kerst 2014... maar wat voelde ik me leeg en eenzaam.. al jaren een wens voor een kindje en we moesten er een zware weg voor bewandelen. Ik weet het nog als de dag van gisteren... en daarom een hele, hele, hele, dikke knuffel voor alle wenspapa's en wensmama's. Dat jullie allermooiste droom in 2018 mag uitkomen. Er brandt een kaarsje voor jullie deze dagen en de dagen die komen..
Hier ook een heleboel oud en nieuwjaarsavonden jankend afgesloten. Het is een vreselijk gevoel, maar geef de moed en hoop niet op hoor!! Jullie zijn sterk!!!! Ik wens jullie het allerbest toe voor komend jaar, moge jullie diepste wens uitkomen.
Lief dat je er naar vraagt. Ik voel me goed! Blijft heel bizar dat ik echt zwanger ben. Buik begint langzaam te groeien. Morgen horen we hopelijk of het een meisje of jongen is. Hoe is het met jou? Durf je al voorzichtig aan een nieuwe terugplaatsing te denken? Liefs
Lief! Ik vertelde gister hoe en wat over (alweer) een overstap richting kliniek omdat ons zkh niet meer verder gaat met de KID , en NIEMAND reageerde , en wij zijn er altijd zo open over. Stootte mij weer tegen het zere been. Normaal dram ik echt niet zo...
Och wat een lange weg hebben jullie ook al afgelegd Je hebt strijders en je hebt strijders...hebben jullie al eens aan het buitenland gedacht? Ik heb echt het idee dat daar verder gekeken wordt en meer geprobeerd.Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en moed en hoop dat je doorzettingsvermogen snel beloont mag worden!!!
Oeeh wat spannend! We hebben in okt een terugplaatsing gedaan, is helaas niet blijven plakken. Hopelijk in t voorjaar nieuwe poging. Ik weet nog hoe jij zo positief bleef ondanks alles en zie maar! Ik ga proberen dat vast te houden. Geniet van de echo morgen ben super benieuwd.