beste verloskundige Ik ben nu 33 weken zwanger en ben vlede week donderdag(27december) naar de gynegoloog geweest voor een groei echo en nou kwamen ze dr achter in het ziekenhuis dat ons kleintje klein is,wenig vruchtwater heb en der zit kalk in mijn placenta nou moet ik vrijdag weer terug komen en dan gaan ze een dopler onderzoek doen kijken of ons kleintje genoeg voeding binnen krijgt maar met de kleine is voor de rest alles goed.en waarschijnlijk gaan ze het met 36 weken al halen,dus mijn vraag is is dit heel erg moet ik me zorgen maken (wat ik al doe)of ken het kindje ook zo tewereld komen. met vriendelijke groet Ramona
hoi Ramona, als je kindje het goed doet hoef je je geen zorgen te maken. Soms is het allemaal wat eerder op dan 40 weken, dan is het verstandig om het kindje wat vroeger geboren te laten worden. Ze houden je nu goed in de gaten dus maak je geen zorgen! Mirjam
Hoi mirjam bedankt voor je berichtje moet morgen weer naar de gynecoloog hoop dat nu alles een beetje goed is,Je berichtje doet me wel goed dankje wel hier voor je hoort morgen meer van me Groetjes Ramona