ik pakte net een nieuwe speen uit de verpakking van difrax en nu zie ik ineens dat het een grotere speen is ondanks dat ie wel in een verpakking van 0 tot 6 maanden zit!!! maar het is denk een speen vanaf 6 maanden. ze houdt hem verder goed in haar mond . ze is 5 en halve maand. kan ze deze speen nu gewoon houden? ik heb er ook nog wel 1 liggen van bibi. (tot 6 maanden) maar das net weer een ander modelletje dan de difrax. weet niet of het erg is om dan deze te geven? wat moet ik nou? oude speen ligt natuurlijk al in de kliko oh ja. het is een groene met nijntje erop en op de speen ( dus niet het schildje maar echt de speen) zelf staat ook geen difrax gedrukt? dat was bij die andere wel. dit was een paarse met streepjes. misschien heeft iemand dezelfde??? volgens mij is het echt een maandagochtend speen hahaha
Ik heb Jelle volgens mij vanaf 4 maanden een speen gegeven voor 6 maanden en ouder. Die kleinere kon ie toen niet goed meer in zijn mond houden, floepte iedere keer uit, en de grotere kon ie wel goed inhouden. Die 6 maanden-grens is ook maar een getal dat ze eraan plakken, het is in de praktijk toch voor ieder kindje anders. En zeker als ze over 2 weken al een half jaar is zou ik zeker die nieuwe speen gewoon geven.
nou we hebben nog es zitten vergelijken en de groene is echt anders dan de paarse en echt dezelfde verpakking o tot 6 maanden en alletwee dental model. ze heeft nu de bibi in en ze lust ze allemaal hahahaha. maar stuur morgen even alletwee de difrax op en vraag wat het verschil nu is en hoe het zit. ben er nu wel heel nieuwsgierig naar. als ik dan zoeiets in me kop heb, heb ik het niet in mn kont en moet ik weten hoe het zit hahahah
Volgens mij hebben ze bij de difrax-fabriek niet zulke snuggere medewerkers dan of ze waren op maandagochtend inderdaad nog niet goed wakker, want ik heb van de week ook een difrax-speen gekocht die groter was dan degene die Noelle nu heeft. Ik had een combi-speen 6+ gekocht en volgens mij is het een 12+ die in de verpakking zat. Ik vind die dus echt nu nog een beetje te groot voor Noelle, maar bewaar hem voor straks. Noelle heeft in totaal 4 spenen, zodat ik steeds kan afwisselen. 's Nachts doe ik 2 in de vaatwasser en ze heeft 2 in haar bedje. Ze heeft altijd 1 extra in bed voor als ze de andere kwijt is. Ik had dus van de week een nieuwe erbij gekocht omdat ik 1 had weggegooid omdat daarbij een scheurtje in het schild zat. Maar die nieuwe van mij bleek dus ook in een verkeerde verpakking te zitten. Als jouw meisje trouwens al bijna 6 maanden is, lijkt het mij geen probleem dat ze nu al een 6+ speen gebruikt, het verschil met die daarvoor vond ik eigenlijk niet zo groot.
nou idd hahaha zullen ze wel niet echt slim zijn bij difrax. ze ligt nu in bed met dr bibi speen van 0 tot 6 maanden en die vond ze ook goed. kwam nu ook nog een nieuwe bibi speen tegen vanaf 6 maanden in de commode!!! pfff kan geen speen meer zien vandaag.als ik morgen nog even heb vergeleken in de winkel wat nou welk is krijgt ze toch maar de nieuwe difraxspeen met nijntje want ook die hield ze goed in dr mond. als er maar wat inzit volgens mij hahahah
De tijdsaanduiding maakt idd niet uit hoor. Sinds Fae tandjes heeft, (9 maanden) heeft ze hier een 12 maanden speenden, omdat die iets beter bestand zijn tegen bijten. Als ze er nog niet aan toe is, geeft je kindje dat zelf wel aan door hem uit te spugen ofzo.
Mijn zoontje is net 5 maanden, maar toevallig heb ik hem van het weekend ook al een speentje van 6+ gegeven. Zijn "oude" speentje was opeens beschimmeld?!! Ook nog nooit gehad. Had alleen nog maar 6+ in huis, dus die gewoon gegeven. Maakt volgens mij niet zoveel uit. Ik heb zelf het idee dat ze bij Difrax idd ook niet echt snugger zijn. Ik heb al twee keer gehad dat het zuiggedeelte scheef op het schildje zit vast gemaakt. Een fabrieksfoutje, denk ik. Echt heel vreemd. Die kan je dus ook niet geven, want dan heeft hij hem dus scheef in zijn mondje.