Verkeerde termijn

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ranu, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had van de week een extra groeiecho ingepland gekregen, omdat ik nu bij een nieuwe vk zit en dat hoort bij het overdracht zeg maar en dat ze ook zo een compleet dossier van mij hebben. Kreeg ik bij de echo te horen dat ze vermoeden dat mijn termijn, wat ze bij mijn oude vk hebben berekend, niet klopt en dat ik waarschijnlijk veel verder ben dan 28wk:$.
    Mijn vorige vk vond ook dat mijn buik en onze klein beetje aan de grote kant was, maar daar dachten ze misschien aan zwangerschapsuiker. Dat bleek achteraf gelukkig niet zo te zijn.
    Maar met deze nieuws ben ik ook een beetje van slag. Aan de ene kant zou ik het harstikke leuk vinden dat we de kleine eerder in ons handen kunnen houden, maar aan de andere kant ben ik er nog helemaal niet klaar voor. Heb heel veel dingen nog niet kunnen regelen ivm verhuizing. En daarnaast ben ik ook helemaal ingesteld dat ik nog 3 maanden moet, dus dat zou dan ff omschakelen zijn.
    Maar goed, volgende week gaan ze opnieuw de termijn bekijken en dan weet ik meer. Tegen die tijd is het toch nog ff spannend.

Zijn er nog meer dames hier die een verkeerde termijn te horen hebben gekregen in eerste instantie?

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nee niet meegemaakt. Maar hoever zou je dan zijn? Echt een maand verder of een week?
    Ik vind het wel raar, want je hoort wel meer dat het kindje groter is rond de 28 weken. Als je kindje 4 weken voor loopt op groei word de datum ook niet verzet ofzo.

3. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, ik vind het ook een beetje raar hoe dat kan. BIj mijn oude vk hadden ze bij de eerste en tweede echo het termijn even bekeken en daar kwam beide keren hetzelfde uit.

Dat heb ik natuurlijk ook gelijk gevraagd, maar ze durfde nog niks te zeggen hoeveel verder ik dan zou kunnen zijn, omdat ze nog niet alle informatie van mij hadden. Dus nog moet nog ff een weekje wachten, voordat ik meer weet..

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Toen ik van het ziekenhuis naar de verloskundige ging was het ziekenhuis mijn termijn echo kwijt en moest ik met 17 en halve week een nieuwe termijn echo( veel te laat natuurlijk) maar de gyn had gezegt 14 juni alleen nergens een foto opgeslagen.
    De echoscopist kwam 1 dag eerder uit dus het klopte gewoon:p

hoelang denk je zelf dat je zwanger bent?

Wel vreemd als je ineens wel verder zou zijn, ben benieuwd!

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mijn collega heeft van de week een zoontje gekregen, 4 weken te vroeg maar 3500 gram en nog iets. Hij doet het super en lijkt absoluut niet te vroeg geboren. Ze denken ook aan een foutje in de berekening.

Deel Deze Pagina