Onze kleine meid is nu 10 weken en 3 dagen ze krijgt nu al een ondertandje er zit gewoon al een hard puntje onderin Ook wil ze de af en toe staan dan heb ik haar in mij handen en wil ze gewoon op haar voeten staan en staat ze echt heel rechtop als ik haar biet laat staan blijft ze hele tijd doorhuilen staat ze eenmaal heeft ze de grootste schik Lachen ( natuurlijk valt ze wel als je los laat dat doe ik ook niet maar ik vind dit wel heel snel)
Dat is een reflex meid... en verdwijnt met een maand of 3 á 4.... Met tandjes is ze inderdad een snelle, al kan het nog heeeel lang duren eer ze door zijn.
Pas op met dat staan, hoor. Want babies hebben meer botten als volwassenen, omdat deze nog aan elkaar vast moeten groeien. Teveel stimulans/ gewicht op die botjes is dus nog niet goed. Wat een snelle heb jij trouwens, zeg!
dat staan hoort bij haar leeftijd. staat ook een stuk over geschreven in het "oei ik groei' boek, heb ik toevallig net gelezen. Tussen de 9 en 11 weken gaan ze in hun ontwikkeling proberen te zitten en staan, maar dit kun je nog niet vergelijken met echt staan. je kunt er wel in meegaan en lekker met haar oefenen.
Wat een vlotte tante. Die van mij is nog niet van plan om tandjes te krijgen hoor, vind ik ook wel fijn nu ik nog borstvoeding geef. En proberen te staan of zitten, nee hoor. Lekker liggen is goed genoeg.
Iris is zelfs afentoe zo dat ze bij het drinken niet eens wil liggen want dan wil ze de fles niet dan wil ze net als ons recht op zitten het is echt een stuk ondeugd maar dat heeft ze niet van een vreemde dat was ik namelijk zelf ook toen ik eenmaal kon staan liep ik er met mijn bed vandoor .. ik hoop dat zij dat niet doet
Snelle meid heb je daar! M'n broer is destijds geboren met z'n 2 ondertanden al helemaal erdoor, mama vond de borstvoeding niet zo leuk
Familiale aangelegenheid, iedereen langs moeders kant wordt met tandje(s) geboren, ofwel staat de eerste er al voor de 2de à 3de maand Bij m'n zoontjes pas vanaf de 4de en de 6de maand, dus dat viel nog goed mee