Hallo dames, 2 weken geleden mijn eerste cryo tp gehad en vandaag (na licht positieve test gister) ongesteld geworden. Ik heb het idee dat de timing tov eisprong niet goed was. Ze gaan er in mijn kliniek vanuit dag 0 eisprong, dag 1 embryo ontdooien (want ook op dag 1 ingevroren) en dag 2 terugplaatsen (als het nog vitaal is). Je lichaam/baarmoeder/hormonen moet ook exact zo zijn vertelden ze. Ik kwam dinsdag 23-2 voor een echo en had goed dik baarmoederslijmvlies en een flink groot ei. Toen om 12u gelijk pregnyl gehad. Ze vertelde dat ze uitging bij mij van woensdag 24-2 eisprong en dan donderdag ontdooien en vrijdag tp. Ik heb t idee dat mijn eisprong pas donderdag is geweest (ook wel logisch gezien de 'inwerktijd' van pregnyl). Dan liep mijn lichaam dus al een dag achter zeg maar en werd mijn dag 2 cryo in een dag 1 baarmoeder geplaatst. Is deze theorie logisch? Wat zijn jullie ervaringen? Gr. Pepper
Je eisprong komt ongeveer 36-40 u na de Pregnyl. Als je het op dinsdag om 12 u gespoten hebt, dan zou je eisprong in de nacht van woensdag op donderdag moeten zijn geweest. Als de terugplaatsing op vrijdag was, dan zit je qua timing goed. Je baarmoederslijmvlies was dik genoeg, je eisprong is geweest. Moest je na de eisprong nog extra progesteron nemen?