even een vraagje. Ik had gisteravond een positieve ovulatie test (Clearblue digital). Nu is mijn vriend naar het buitenland voor een paar dagen (wat een timing ) Maar we hebben zaterdag zondag en maandag ochtend sex gehad. Kan het dan wel? Morgen is hij weer terug, of is dat dan te laat? Als test dinsdag avond positief is springt hij binnen 24-48u toch?
Je timing is naar mijn idee prima hoor! Al snap ik je onzekerheid wel! En inderdaad, 24-48 uur na de positieve test springt hij! Dus morgen voor alle zekerheid gewoon nog maar even gezellig maken! Gewoon voor de zekerheid!
Het schijnt het beste te zijn als de spermacellen er al zijn op het moment dat het eitje vrij komt. Zij leven ongeveer 5 dagen. Geen gemiste kans dus hoor. Voor de zekerheid en voor je plezier zou ik het gewoon ook nog doen als hij thuis komt. Just to be shure!
Bedankt, nu maak ik me al wat minder zorgen. Heb ook idee dat vorige zwangerschappen allemaal op dag van eisprong of dag ervoor ontstaan waren, vandaar de onzekerheid.
Kortjakje hoop op een positieve test binnenkort! En wat zaad betreft. Hier zwanger geworden met zaad 6 dagen! Voor eisprong en de kleine is alweer bijna 4 dus alles is mogelijk.
Neeee weet je zeker dat je geen vroege eisprong hebt gehad? Wow en mensen maar zeggen dat 3 dagen dat zaad leeft de max is haha
Ik had vooraf een miskraam dus een eigen cyclus had ik niet. Wel weet ik wanneer is sex heb gehad en wanneer is weer positief testen echo met 5 weken zwangerschap gehad en kwam er achter dat ik na 8 dagen gemeenschap mij ei heb gehad.
Elke echo heeft 3 december aangegeven als uitgerekende datum ook de termijn echo dus het klopt echt die 8 dagen. Ik sta nog steeds met mijn oren te klapperen hoor dacht echt dit kan niet. Dus wel
Hier ook met 7 dagen voor eisprong. Bevestigd met termijecho, echoscopiste gaf ook aan dat ik echt geen uitzondering was
Haha sterk zaad! Dus het is gewoon mogelijk. Ik heb zelf 6 dagen voor de eisprong geklust dat was toen ook maar echt éénmalig omdat we gewoon ziekjes waren en er gewoon tja even zin in hadden 2 weken later had ik een zwangerschapstest die positief was en ik dacht huh ik heb in mijn vruchtbare periode ovulatie testen gebruikt en die waren negatief Eisprong datum was de 30ste en de 24ste voor het laatst gemeenschap gehad. Bij de termijnecho bleek toen dat de bevruchtingsdatum de 26ste was dus 2 dagen na het klussen.. dat werd aangehouden en ik dacht ok dan zal ik vast wel een vroege eisprong hebben gehad (me cyclus daarvoor was ineens langer al 28 dagen dus de cyclus van toen ik zwanger werd wist ik niet maar ik ging gewoon uit van de normale 28 dagen die ik altijd heb gehad. 20 weken echo liep het goed en 30 weken ook. Maar de kleine is toch echt volgens mijn berekening geboren dus op precies 40 weken. Wel leuk om dit te lezen want dacht echt altijd dat ik zowat een beetje de enige was haha