Ik lees zoveel verhalen overal... Bij de één klopte het. Bij de ander bleek het bij de 20-weken-echo toch het andere geslacht. Maar ik ben eens benieuwd naar cijfers in plaats van enkel verhalen. Hoe vaak is een vroege geslachtsbepaling juist? Dus vandaar deze poll. Ik heb het dan over geslachtsbepalingen met 14 tot 16 weken.
ik heb van mijn jongste dochter ingevuld want die klopte met 15 weken deze was de eerste keer met 14 weken tweede keer 15 weken en derde keer met 16 weken een jongen maar ik houdt nog een slag om de arm tot woensdag (wel door 2 verschillende gyn gezien )
Ik lees mee! Ik heb tweemaal een geslachtsbepaling met 16 weken gehad en die klopte. Ben nu heel benieuwd, nog heel even wachten!!
Ik had met 15 weken precies een geslachtsbepaling en bij de 20 weken echo is die uitspraak bevestigd. Ga er dus vanuit dat het klopte .
Hier bij 1e met exact 15 weken klopte 2e met exact 14 weken klopte 3e met exact 13 weken klopt tot nu toe nog iedere x. Afgelopen dinsdag ook nog met de liggings echo
Met 15 weken geslachtsecho en met 20 weken nog steeds een meisje. Helemaal gerustgesteld! lees ik daarna weer een verhaal over een vrouw met 18,20 en 21 weken meisje en met 30 jongetje... alweer in de stress haha. Ik ben echt blij als het eruit is en het gewoon echt een meisje is. Maargoed ik krijg met 30 weken weer een echo vraag ik nog wel ff of t echt nog een meisje is. Maar ik neem aan dat zown verhaal wel zeldzaam is? Er is nu al 3x tussen dr benen gekeken dus als t een jongen was had ik dat wel geweten toch?
Daarom dus deze poll. Dat soort verhalen hoor je veel, maar dat kan ook komen omdat juist de mensen die dat hebben meegemaakt hun verhaal vertellen en niet de mensen bij wie het gewoon klopte. Dus ik ben benieuwd of dat inderdaad uitzonderingen zijn.
Met de geslachtsbepaling zag je duidelijk 3 streepjes en ik had al gepland om de volgende dag te shoppen. Totdat ik hoorde dat er mensen waren die ook duidelijk 3 streepjes hadden gezien en toch een zoon kregen. Echt balen, ik had gehoopt op zekerheid en nu ik weetdat het een meisje is, zal ik met een zoon in mijn armen denk ik even moeten slikken. En van dat gevoel baal ik nog het meest!
Met 16 weken en het was echt niet te missen dat het een jongetje was. Maar misschien speelt dat wel mee? Duidelijk zichtbaar een jongen is wellicht makkelijker? Dus dat meisjes stiekem toch jongetjes blijken te zijn bij latere echo's, maar als eenmaal gezien is dat het een jongen is, dat het niet snel meer een meisje blijkt?
Tot nu toe van de 39 stemmen maar 2 die "het klopte niet" hebben gestemd. Geeft me iets meer vertrouwen, ik heb dinsdag de geslachtsbepaling met dan 15+4 of 16+0 weken.
Dat verhaal kwam ik van de week ook tegen, haha. Krijg ik ook stress van, met een paarse babykamermuur en een hoop meisjeskleren op voorraad .
Goed topic/poll. Ik ga waarschijnlijk met 14+1 omdat ik zo nieuwsgierig ben 😃 Als ze het niet zien; ach dan hebben we weer een extra echo gehad, leuk!
Met 16 weken een echo laten maken en het klopte Zoonlief lag er niet goed voor, maar de kundige egoscopist durfde het toch met zekerheid te zeggen Ik had er zelf ook geen moment aan getwijfeld. Vanaf de eerste test dacht ik al dat het een jongetje zou worden
Ik heb een geslacht bepaling gehad op 15+4 en het klopt (nouja het is er nog niet uit maar 2x bevestigd Door 2 andere ).