Lieve dames wie kan mij geruststellen ik ben 8 wkn zwanger maar ik heb pcos dus ik had nooit ged8 dat ik natuurlijk zwanger kon raken maar dit is toch gebeurt!! Nu ben ik helemaal gelukkig maar ook weer heel erg bang dat het miss niet goed is. Wie kan mij vertellen hoevaak het nog mis gaat na 8 wkn ik weet dat ik niet moet zeuren miss maar ik ben heel bang on de kleine kwijt te raken.. ik ben erg misselijk sinds gister iets munder dus ik d8 meteen er is iets aan de hand.. ik heb pas 5 feb me eerste echo en dat duurd nog zo lang voor mij gevoel.. ik hoop dat iemand me kan helpen met me vraag.. iig bedankt groetjes bibi
Maak je geen zorgen over symptomen die komen en gaan, dat hoort erbij en het zegt helemaal niks over het verloop van de zwangerschap. Je lichaam begint te wennen aan het hormoon en daarom kan je er de ene dag minder last van hebben dan de andere dag. Dat je ongerust bent is heel normaal hoor maar je moet zorgen dat je onrust niet de overhand neemt. Doe, in hoeverre dat mogelijk is, veel leuke dingen en zoek wat afleiding. Als je echt heel erg ongerust bent bel dan de vk op. Misschien heeft zij nog wat tips voor je. Vergeet vooral niet te genieten! De tijd gaat zo hard.
Idd, dat symptomen minder worden zegt nog niks Ik heb tot nu toe (ben nu ruim 16 weken) nauwelijks symptomen, en alles gaat goed met de kleine Probeer lekker te genieten van je zwangerschap!
Dank je wel meiden voor de reacties ik ben ook gewoon heel erg blij maar door al die verhalen maak je jezelf af en toe een beetje gek in je hoofd.. ik vind het super dat jullie me steunen en echt heel erg bedankt hier voor!! Ik ga zeker proberen te genieten ervan want ik heb hier heel lang naar uit gekeken..
Ow en had nog een vraagje hoe maak je zo een banner aan?? Lijkt mij ook heel erg leuk om dat te hebben.. thanks
Als je je echt zorgen maakt kan je ook vragen of je niet eerder terecht kan voor een echo. Je kan ook zelf een echo betalen (hier 25 euro) dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Hopelijk krijg je vlug positieve bevestiging en kan je gaan genieten van het kindje in je buik.
Ik weet niet of ik eerder kan want het was erg druk bij mijn verloskundige helaas of moet ik gwn bellen en zeggen dat ik me erg zorgen maak en eerder een echo wil het maakt mij ook niet uit om te betalen ervoor.. ik ga het morgen wel proberen want 5 feb duurt me echt te lang!!!
Het zegt niks. Je kunt vanalles voelen en het kan fout gaan. Of niks voelen en een tweeling hebben. In elk geval schijn je gemiddeld een kans van een op zeven a acht te hebben op een mislukte zwangerschap/miskraam. Je persoonlijke onstandigheden niet in aanmerkibg genomen.
Nou ik krijg aanstaande donderdag mijn eerste echo!!! Dus ik ben helemaal blij..!!! Eindelijk een klein beetjw duidelijkheid ondanks het nog niks wil zeggen maar ik denk dat het mij gerust gaat stellen.. ik denk ik laat het even weten..
Fijn dat je donderdag al terecht kan. Spannend! Dat je eerder terecht kan is al een geruststelling op zich. Laat je weten hoe het was?
Jaaa cker wtn ik hou jullie op de hoogte meiden ik wil mijn geluk met de hele wereld delen jullie ook allemaal succes en geluk toegewenst!!!
Nou ik ben geweest en alles zag er tot nu toe goed uit!! Ehet hartje klopt en er is een goeie doorbloeding dus de baby leeft!!! Ze konden nog niet pcies zeggen hoever ik was maar ze gaan uit van 8 wkn!! Ik ben zo blij dat ik de baby gezien heb.. nu nog de 12 wkn bereiken en dan ben ik helemaal blij..