Ik denk dat het de hormonen zijn maar na lang zoeken zoudeb wij voor de naam Siem gaan... nu bijna 34 weken begin ik toch te twijfelen. Wat vinden jullie van Siem? Hebben jullie bepaalde positieve of negatieve associaties? De zussen heten pl.eu.n en m.au.d. Gewoon opzoek naar meningen... Thnx
Passen prima bij elkaar! Ik vind hem een tikkeltje boers, maar dat vind ik van de grote zussen hun namen ook. Niet verkeerd bedoeld he!
Past prima bij de namen van zijn zussen, duidelijk jullie smaak. Verder heb ik geen vervelende associaties bij de naam Siem, waar zou ik aan moeten denken dan? Ik denk eerlijk gezegd ook dat het je hormonen zijn.
Past prima. Wel grappig ik ken 2 zusjes p en m en ook een broer en zus s en m. Dus blijkbaar vonden zij het ook goed passen.
Past goed bij de zussen. Ik vind het zelf nog echt voelen als (leuke!) afkorting van Simon. Maar kan verder prima!
Heel leuk! En past goed bij de zussen Naam stond hier ook hoog op het lijstje, maar kan helaas niet door de beginletter.
Past heel leuk bij de namen van de zussen. Het is niet een naam die ik zelf zou kiezen, maar er is niets mis mee.
Leuk! Sieme vind ik ook leuk trouwens maar dat komt omdat ik iemand ken die zo heet (toffe gast), dus goeie associaties mee.