Hoi dames, Ik heb even een vraagje. Vanaf wanneer kan het voorkomen dat je wat begint met lekken. Ik heb er op dit moment geen last van of zo, maar ik vroeg het mij gewoon af. Gr Tascha
Geen idee eigenlijk, ik heb t altijd gehad tot voor kort, Ik heb dus gewoon altijd melktoeschieting gehad na de geboorte van mijn dochter en die wordt in juni 10. Nu is het sonds een paar dagen volledig weg. Maf he?
6 maanden nadat ik gestopt was met de borstvoeding van mijn 2e werd ik zwanger en had toen nog steeds enkele maanden af en toe wat druppels melk. Dit is gestopt toen ik ongeveer 2 maanden zwanger was. Bij mijn 1e, 2e en tot nu toe de 3e zwangerschap heb ik verder geen last gehad van druppels melk. Dus het verschilt per vrouw of je al wel of geen melkproductie hebt tijdens de zwangerschap.
Bij mij begon het vroeg, weet niet precies meer wanneer maar was iig voor de 20e week. Niet veel maar toch...
vanaf een week of 20 zag ik aan mijn slaapshirt dat iksnachts wel eens een druppeltje lekte, maar de laatste weken zie ik niets meer. Ik zat me ook al af te vragen of dat iets zou betekenen.
op mijn zwangerschapskaleder stond er bij dag 164 (tussen de 23 en 24 weken in) dat vanaf nu je inderdaad wat kunt gaan lekker....heb bij mezelf nog niks ontdekt dat niet
ik heb alleen dat er vocht uit komt als ik er lichtjes in knijp. is bijna altijd doorzichtig, soms beetje wittig maar verder heb ik nog geen idee
Deze keer was het nog niet gestopt van toen bij mn dochter dus gaat het in één moeite door... nu is het sinds 15 weken weer echt erger geworden. Bij mn dochter begon het net voor de 20 weken volgens mij.