wat moet ik nou? dylan krijgt nutrilon omneo, hij blijft maar spugen en drinkt zijn fles van 100cc bijna nooit leeg. ik doe 3 schepjes (melkpoeder) op 90cc maar ik heb het idee dat hij de voeding niet verwerkt krijgt (te dik) nu heb ik net een flesje (van 110cc) gegeven 3 schepjes op 100cc en hij heeft de hele fles leeg gedronken. ik weet alleen niet wat ik nu moet doen. of 7 voedingen van 100cc (3 schepjes op 90cc) of 7 voedingen van 110 cc (3 schepjes op 100cc) wie weet raad? alvast bedankt
extra water erbij mag altijd hoor! Dus je mag gewoon 7 geven van 100 met 3 schepjes. Het wordt dan wel weer wat dunner, dus misschien dat het spugen daar weer erger van wordt?
ik ga het maar eens proberen. ik vind de omneo vrij dikke voeding in vergelijking met de normale voeding van nutrilon
Als je extra water gaat geven heb je wel kans dat de ontlasting ook dunner wordt. Ik zou eerder kiezen voor een andere speen. Met een groter gaatje, dan wordt het drinken wat gemakkelijker met die dikke Omneo.
zo te lezen kun je beter een andere speen proberen want als het dunner is drinkt hij de fles dus wel goed leeg, en niet als het dikker is zo houd je je gewoon aan de gebruiksaanwijzing op het pak en heb je minder kans dat zijn ontlasting dun gaat worden maar goed echt heel veel verschil maakt het niet of je nou 90 of 100 cc doet zo te lezen gaat het met 100 wel goed en kun je als hij geen dunne poepluiers krijgt op die manier doorgaan meid . Succes in ieder geval gr.smoekie