Oh ja veel mensen weten het ook en ik ben er ook wel open over maar toch merk ik (nu al) dat er vaak anders naar mijn kind gekeken wordt en soms zelfs buiten gesloten wordt.. Als voorbeeld: ze heeft twee vriendinnen van het KDV en die starten straks allemaal in de instroomgroep maar van te voren moesten ze oefenen op School (gister en vandaag) mijn dochter is gek op die meisjes maar nu heeft een van die moeders gezegd dat ze niet wil dat ze met mijn dochter in dezelfde klas gaat oefenen en dat ze straks na de instroomgroep wilt dat haar dochter niet bij mijn dochter in de klas komt.. En dat doet pijn heel veel pijn!! Gelukkig heeft de school haar wel bij haar andere vriendinnetje gezet! Heb zelf ook aangegeven dat ik het sneu zou vinden als mijn dochter bij beide vriendinnen uit de klas zou moeten wanneer ze doorstromen de juf gaf me daar gelijk in
Mijn dochter heeft laatst een feestje gehad (vond het ook wel erg jong een kinderfeestje van vier jarige) en daar moest een van de ouders bij zijn. Ik bleef erbij en al die kindjes deden gezellig mee en die van mij? Nee hoor die maakte overal een drama van.. Ging kasten open maken opzoek naar speelgoed en ging zich gedragen als een driftige peuter van 2 die overal "nee" op zegt.. Uiteindelijk met sturing komt het wel goed maar dat duurt best lang en dan voel je je best opgelaten eigenlijk.. Vooral omdat je anderen ouders dan jou kind zo zien aankijken van "doe normaal" tja was dat maar zo makkelijk!