Haarverlenging..

Discussie in 'De lounge' gestart door futuremama, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Haii Meiden,

Ik zou graag een haarverlenging doen.. Het aantrekkelijkste ook kwa prijs lijkt mij de clip in en go! Heeft iemand hier ervaring mee?

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ja ik heb clip in, en het is idd gemakkelijk. Maar draag het nu eigenlijk niet meer. Ik heb wel echt haar, dit blijft mooier. Maar het mooiste effect lijkt me toch extensions!

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik heb ooit verlenging gehad.
    Dat waren van die plukken die je met wax in je haar vast smolt.
    Wat een zooitje was dat zeg,de plukken gleden er gewoon uit,de wax korrelde af,mocht mijn haar maar 1x per week wassen,en niet kammen maar met mijn handen fatsoeneren.
    Ze hebben 2 maanden gezeten en toen zijn ze door een kapper verwijderd,en moest er een stuk van mij haar af door de wax.
    Dit is alweer 10 jaar geleden,en koste toen 1500 gulden...
    Nu wil ik ook iets van een clip ofzo,even wachten tot mijn haar wat dikker is,na de bevalling zijn ze dunner geworden.

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik heb al 1,5 jaar extentions ik vervang ze ongeveer 1 keer per 6/8 maanden. Ze zien er erg mooi uit, niemand ziet dat het extentions zijn en als je ze goed verzorgt is het ook echt niet slcht voor je haren. mijn haar ziet er nog gewoon goed uit, ik laat het bij de kapper er ook uit halen want als je het zelf doet dan kan je plukken eruit trekken enzo. Ik kan er verder alles mee doen, ook gewoon wassen, fohnen, krullen noem maar op.

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nou die slechte ervaring hierboven, zo is het nu dus echt niet meer! Ik heb ook extensions en vervang ze elke 5 mnd gaat prima!

6. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Bedankt voor de reacties maar laten jullie ze dan in jullie haar vlechten ofzo?

7. LovelyDK

Nee met een waxje aan je eigen haar branden! Ik heb er 100 en ben er nu (na 4mnd) 1tje verloren!

8. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    wat kost zoiets?

9. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Het is tegenwoordig niet meer zo duur. Ik heb zelf een salon in extensions en bij mij kost het 200 euro voor 100 stuks van 60cm, a-kwaliteit haar. Dit is incl. alles, dus snijden, stylen, garantie etc. Tis bij mij iets goedkoper dan gemiddeld, maar bij een beetje normale extensionsalon, die gemiddelde prijzen rekent, zal je niet meer kwijt zijn dan 400euro all in. Dan kan je de extensions 5-7 maanden laten zitten.

10. mama90

mama90 Niet meer actief

Nou, heel mijn haar is toch echt verpest door die wax extensions.. zonde om er aan te beginnen, zowel als van je geld als van je haar! Voor ik er mee begon waren ze nog tot over mijn schouders, nu tot net over mijn oren, gewoon afgebroken, heel mijn haar kapot. had het bij extension centre nederland laten doen.

dan beter clip in! Heb ik nu ook

11. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Mama90, so!! Zonde zeg!! Heb je ze wel goed verzorgd (dus geen klitjes boven de waxjes gehad), en heb je ze ook weer door hun laten verwijderen dan? En wat zeggen ze er zelf van? Extensions centre zegt mij verder niks, weet ook niet hoe zij werken oid. Maar zou toch wel eens goed navragen hoe het komt dat je haar zo kapot is, want dat hoort echt niet.

12. LovelyDK

Ik vraag mezelf ook af hoe ze dat daar dan gedaan hebben, ik heb ze al jaren en nooit problemen gehad!

13. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Ik heb ook extensions gehad afgelopen jaar..

Helaas heb ik gewoon echt te fijn-breekbaar licht blond haar en is mijn haar er wel degelijk minder mooi op geworden.. na 3 a 4 keer naar de kapper om de 6 weken is het nu weer aardig bijgekomen..

Ik denk dat het dus erg verschilt per persoon, dus per haarstructuur zeg maar, want bij diegene waar ik het heb laten doen, heb ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen gehoord, alleen bij mij liep dat anders..

Ik zou het dus niet aanraden bij de dun-fijn haar..

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb het gewaved een tijd geleden
    is ook leuk .. !
    maar wel pijnlijk:p

15. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb zelf Flip-In hair.

Flip in Hair® Binnen 1 minuut meer lengte en volume!

Je zou denken dat het niet werkt of uitglijdt oid, maar nee hoor!
    Je kan er mee op de kop gaan staan, haha!

Ik vond de prijs verhouding beter gezien dit ALTIJD bruikbaar blijft.
    Je kan het wassen, stijlen, fohnen, noem maar op.

Ben er helemaal te spreken over!

Groetjes

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    En gebruik je dit af en toe of gewoon altijd? Er zijn zoveel verschillende dingenpfoeeh weet het gewoon niet meer hahaha

17. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    wat ik me afvraag; waarom extensions oid?
    je kunt toch ook je haar laten groeien...?!?!

18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Dat kan idd ja..

19. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ook extensions gehad, heb ik in spanje laten zetten, werd bovenaan met wax vast gemaakt en dan ingevlochten. Dit adviseer ik je niet want als je het invlecht komen met de dag van die spring haartjes boven op je hoofd en na 5 weken ziet het echt niet meer uit en kom je ze eruit aan het halen. Mijn advies; de micro ring extensions deze zijn wel de allerduurste maar je kunt ze 2 x gebruiken en je haar schaad niet!

20. LovelyDK

Micro ring heb ik 1x gehad en die konden er na 2 weken uit! Ze moesten constant omhoog geschoven worden, ik vond het 10x niks!

En ja je haar laten groeien kan, maar weet je hoelang je over bijv 50cm haar doet? ;)

Deel Deze Pagina