Weten jullie het al? Ik heb de stemwijzer maar gebruikt want ik had werkelijk geen idee...Bij mij komt er SP uit http://www.stemwijzer.nl/
Ik heb hem daarstraks ook gedaan... VRESELIJK! CDA, daar stem ik niet op al krijg ik er een miljoen bij! Ammenooitnie!
ben eigenlijk wel blij met zoiets, anders zou ik niet weten wat mijn overeenkomsten zijn, nu is de PvdA eruit gekomen....
Ik gebruik het als ik twijfel. Ik weet vaak wel op welke partij ik wil stemmen. Maar soms twijfel ik, dan gebruik ik de kiezwijzer als doorslaggevende factor. Tot nu toe klopte het bij mij wel steeds, heb hem dit jaar nog niet gedaan.
Bij mij GroenLinks, maar ga voor SP! Dat stem ik nu al sinds ik mag stemmen en voel me er ook prettig bij. Ben in ieder geval erg blij dat ik LINKS uit ben gekomen!
Bij mij staan Groenlinks, SP en Christenunie op een gedeelde eerste plaats. En het was en blijft voor mij Christenunie, dus dat is wel grappig.
PVDA... maar denk toch niet dat k het daar mee eens ben... Ik stem bijna altijd SP.... SP was trouwens 2e.