Hoiiii Kheb iemand die vervelende mailtjes stuurt en heb al gezegd dat ik ze niet lees en verwijder maar diegene blijft toch mailen, hoe blokkeer ik dat? Je kan toch iemand blokkeren dat die ook een melding krijgt dat hun mailtjes niet aankomen? Dus niet naar de junk filter verplaatsen...
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ook ik krijg mail in die ik dan aanklik met "ongewenst". Maar het blijft binnenkomen, blijkbaar kun je ook adressen blokkeren maar hoe?
Kun je die persoon niet uit je contactenlijst verwijderen, zodat de mail van die persoon in de ongewenste berichten box komt? Dan kun je wel blokkeren, volgens mij.
Als je in je mailbox naar 'opties' gaat en dan naar de bovenste optie over junkmail. Dan zit daar een mogelijkheid om specifieke zenders te blokkeren. Ik heb het al lange tijd niet meer gebruikt maar weet wel dat het eerder prima werkte. Succes!
Nee das niet genoeg. Dan ga je naar je Postvak in. Rechts zie je staan Instellingen en Help. Klik op Instellingen. Dan zie je een rijtje met: Privé, Post, Agenda enzo.... Klik op Post. Klik in de volgende rij, Bescherming tegen ongewenste e-mail aan. Dan zie je in het rijtje Afzenders blokkeren te staan. En daar tiep je het adres in van die gene die vervelend doet en je ziet nooit meer 1 bericht van hem/haar!
Hahaha dan is het nu opgelost! Zo heb ik het gedaan toen mn ex me maar bleef bestoken met mailtjes. En als je die dan leest ga je over de rooie en moet je weer reageren en zo blijf je aan de gang. Blokken die zooi!
Hahaha ja claudia precies, ik heb die mails dan niet gelezen, maar moest me wel bedwingen, ik weet alleen dat het "discussieren" van de desbetreffende persoon op het nivo van een 16 jarig wiggermeisje gaat dus lees ze maar niet om nog meer ergernis te voorkomen, ik heb diegene de mail nu geblokt zoals jullie het zeiden, bedankt dames!
met dezelfde functie, diegene opzoeken in de blok lijst en weer toevoegen, hoe krijg je dat nou voor elkaar mens je moet een email intypen
bij mij dus niet! ik ga bovenin naar 'bericht', dan staat daar een regeltje 'afzender blokkeren' en zo gauw je die aanklikt gooit hij dus gelijk de 1e email die bovenaan staan bij geblokkeerde adressen. er komt dus niet eerst te staan: 'weet u zeker dat je deze afzender wilt blokkeren?' had dat er gestaan, dan had ik natuurlijk nee gezegd. waar kan ik die lijst vinden met geblokkeerde adressen?
ik heb allebei, maar deze waar ik iemand per ongeluk heb geblokkeerd is bij mijn gewone email van outlook express.
ja, pfew, gelukkig wel! was van ebay wat ik geblokkeerd had, dus gelukkig staat die niet meer geblokkeerd!