Thnx voor het duimen! Helaas was het testje negatief.. En als er wel wat zou zitten, ben ik bang dat dat het niet zou redden, omdat mijn bruinverlies hoogstwaarschijnlijk morgen alweer begint. Zo kan er toch ook nooit wat innestelen..? Pff, ik moet morgen maar eens goed bij de gyn gaan praten! Ik hoop echt dat hij me op mn gemak kan stellen..
@ hier: Vandaag naar de gyn geweest. Het is nu 6 maanden zelf proberen.. Pff! Ik heb hem nog gevraagd over het bruinverlies en of dit eventueel schadelijk kan zijn voor een innesteling. Hij zegt dat het echt geen probleem is. Heeft puur te maken met hormoonschommelingen.. De dikte van de baarmoederwand wordt ook niet getest ofzo..
Hm balen MamaC.. kom je ook in ons nieuwe topic meekletsen? Voor meiden waar alles goed is en nu zelf moeten proberen. Ik probeer eens een nieuw clubje op te richten want ik pas nergens meer in http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/244802-alle-onderzoeken-zijn-goed-dus-weer-zelf-proberen-2.html#post8780944
Gezellig! Ik hoop dat ik het kan bijhouden, heb ook een eigen club waar ik heerlijk druk mee ben Maar toch fijn om met meiden te kletsen die ook wat langer bezig zijn!
Hoe is het hier? Ik ben vandaag begonnen met de utrogestan.. Was helaas deze ronde wel twijfelachtig wanneer mn eisprong was (geen duidelijk buikpijntjes en andere lichamelijke dingen). Zal je net zien he, uiteraard in de ronde dat je vanaf eisprong dat spul moet gebruiken.. wel ovutesten gebruikt en daar is een duidelijke piek in te zien maar ook deze weer niet knalpositief (heb ik vaak niet). Nou ja.. heel klein beetje op de gok dus, maar met 18 rondes ervaring dus moet maar op mn lichaam en de ervaring van voorgaande rondes vertrouwen Ben heel benieuwd of ik het tot langer dan 9 dpo uit houd!
@ Lief: Spannend! Misschien heb je met de testjes net even je piek gemist, dat kan heel goed natuurlijk. Maar het komt vast goed, ik geloof ook dat je je lichaam inmiddels wel goed kent hoor, na 18 rondes Hoeveel dagen na je ei zit je nu (vermoedelijk)? Ik duim voor je! @ all: Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de rest gaat! Hebben jullie fijne dagen gehad ook? @ hier: Tja, weinig te melden, ongi begint eindelijk af te bouwen, dan kunnen we over een paar dagen weer aan de slag!
Ik zit nu op de derde dag na eisprong denk ik Normaal op dag 13 ongesteld (en dan 9 bruinverlies) dus we gaan afwachten! Wat een vieze troep wel van die bolletjes Verder geen bijwerkingen ofzo voor zover. Misschien ietsjes pijnlijkere borsten meestal komt dat wat later na mn ei.
@ Lief, spannend! Ik hoop dat de bolletjes positief werken meid. Het schijnt inderdaad voor vieze afscheiding te zorgen, beetje was-achtig geloof ik? Met mij gaat het goed. Fijne dagen gehad en vanmorgen de eerste follikelmeting gehad. Er zitten nu 11 grotere follikels klaar, die hopelijk een beetje gelijkmatig groeien zodat ze allemaal mee gaan doen met de punctie. Vrijdag weer een echo om te kijken of ze een beetje groeien Baarmoederslijmvlies was helemaal perfect, 10 mm!
Zo 10 mm, dat is mooi! Ik heb nooit meer dan 7 mm gehad geloof ik (voor ei dan) en ben superweinig ongesteld dus misschien dat de bolletjes toch voor een verrassing kunnen zorgen?! Als er natuurlijk altijd maar een dun bedje aanwezig was voor een evt embryootje... achja ergens geloof ik meer in de theorie: geen bevruchting dus al vroege afstoting baarmoederslijmvlies.. Maar we houden altijd hoop natuurlijk Veel succes en 11 zou een mooie score zijn he! Niet téveel maar wel lekker aantal Is het je eerste ICSI poging? Er komt gewoon witte zalf uit die bolletjes.. en dat blijft zitten, krijg je met water niet weg. Soort combi tussen hardnekkig glijmiddel en zalf dus haha. Ik heb het er wel voor over hoor als het werkt.
Dit is inderdaad mijn eerste ICSI-poging. Spannend allemaal! Maar ik ben superblij met 11 follikels, hoop alleen wel dat ze alle 11 een beetje gelijkmatig groeien, want er zat nog wel wat verschil is. Maar normaal voor dit termijn, zei de gyn. En dat geloven we dan maar weer Ze streven naar 8 tot 12 follikels, dus ik mag niet klagen. Over een weekje mag ik ook bolletjes in gaan brengen, dus ben benieuwd. Hoeveel moet jij? Die 10 mm was ik ook heel blij mee, en verrast. Ik heb 1x 9 mm gehad, en 2x 7 mm. Nu wordt alles geregeld door de hormoonspuiten en die doen blijkbaar hun werk heel goed
@ Lief: Ik hoop echt dat die vieze bolletjes zullen werken voor je! Op naar 2011 met een mooi dik bedje voor het beebje en geen vroeg bloedverlies! @ Saskia: Wat mooi, 10 mm! En nou nog een aantal mooi groeiende follikels erbij, helemaal top!
Ik moet 3 keer per dag 2 bolletjes inbrengen. Best te doen hoor.. ff alarmpje in de telefoon Ik ben er ook niet op de minuut stipt mee, denk dat dat anders is na een ICSI poging.. weet wel dat mijn vriendin echt om 6 uur de wekker had staan ervoor.. geen idee of dat haar verteld was. Het is MEGA spannend, ga heel hard voor je duimen op veel eicelletjes, daarna veel bevruchtingen en dan nog eens veel cryo's erbij en gewoon gelijk een zwangerschap Er moet zoveel goed gaan he.. spannend hoor.
Dank je Lief! Ik moet ook 3x daags 2 bolletjes inderdaad. Ik weet niet of de tijd zo stipt komt, ik denk niet dat het op een uurtje aankomt. Dat komt het met spuiten ook niet namelijk. Ik doe het zo stipt mogelijk, maar in het ziekenhuis zei ze dat het niet heel erg is als je een keer een uurtje later spuit. Dat zal met bolletjes net zo zijn denk ik.
Meiden, de beste wensen voor jullie! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden, zonder vroegtijdig bruinverlies Dikke knuf!
Saskia morgen de punctie, heeeel veel succes! Ik ga duimen voor jullie, las namelijk in het babyrinth enge dingen over koorts enzo (ja ben zo'n stiekeme meelezer ). @hier.. 8 dpo nog geen bruin, morgen begint het in 90% van de cyclussen normaal. Spannende dagen dus ook wel.
Spannend lief! Ik ben benieuwd, ik hoop dat de bollen goed werken! Inderdaad morgen de punctie! Alleen door de koorts van manlief wel een beetje angstig voor het zaad, maar we houden moed en blijven positief. Meer kunnen we niet doen. Sinds gisteravond zit ik ook aan de bollen. Wat een vieze prut hè En ik heb het nagevraagd, de tijd maakt niet uit. Het komt niet heel precies. Je hoeft er geen wekker voor te zetten in ieder geval.
De punctie ging echt heel soepel. Ik was een beetje dronken van de valium en heerlijk ontspannen hihi! Ik kon me heel goed concentreren op de ademhaling en heb nauwelijks iets gevoeld. De verpleegkundigen en gyn waren zoooo lief, ik moest er bijna van huilen. Napijn valt ook reuze mee. Lopen gaat even niet heel lekker, maar das niet erg. Lig en hang gewoon lekker op de bank. En het belangrijkste... 11 follikels aangeprikt en 10 eicellen geoogst Ondanks zaadzorgen door koorts toch nog 240.000 goede zwemmers gevonden en dat terwijl we de vorige keer de 10.000 net haalde... JOEHOE! Nu hopen op mooie bevruchtingen en dan vrijdag hopelijk tp!
Super!! Nu duimen voor vrijdag ja, hopelijk heb je er superveel! @hier wel stress, bang voor bruin, toilet is stom, zwanger willen worden is stom, blegh.
Ja het is natuurlijk niks vergeleken bij ICSI en IVF stress maar pff na 19 rondes ben ik t best beu! En ik krijg mn banner niet goed, zaterdag is mn NOD aangezien ik op 13 dpo altijd ongesteld wordt, mocht het zover komen, ga ik zondag testen, netjes op 14 dpo Dat zijn dan dus nog 4 of 5 dagen ipv 3 Banner maar provisorisch aangepast, zit nu wel op dag 24 ipv 23 maar ach dan staat t testen tenminste goed. Ik hoop zoooo dat ik dat deze ronde eens mag doen. Zwanger is al een stapje te ver, daar durf ik niet eens aan te denken