Hoi mamaSuusenTessa, Thanks voor je antwoord. Helaas heb ik nog geen kids (volgens mij de meeste meiden hier in dit topic nog niet), dus daar ligt het niet aan.. Maar bedankt voor het meedenken!
@Lief: spannend zeg! Ik zie toch echt wel veschil met 'maagdelijk wit' . Ziet er hoopvol uit. Ik ben benieuwd naar morgen en overmorgen...
Ik ben... zwanger Voor de foto's: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/153136-gestopt-de-pil-juli-2009-wie-meer-224.html#post8918857 Ik besef het helemaal niet.. en toch weer wel en brrr
WOW! Gefeliciteerd meid! Ik dacht het wel, wilde het toch nog een keer van je 'horen' !! Gek toch hoe ik hier toch een klein beetje in spanning zat te wachten tot je het berichtje had geplaatst... Probeer er maar van te genieten! Het is je dubbel en dwars gegund!! Groetjes, Pien
Thanks meiden, echt superlief. Ik gun het jullie ook zo! En ben zo blij dat mijn gyn wilde proberen met de utrogestan! Misschien toch dat stomme bruinverlies altijd de boosdoener geweest?!!
Lief!!! Gefeliciteerd Dat is echt wel die utrogestan hoor! Je baarmoederslijmvlies wordt blijkbaar te vroeg afgebroken zodat innesteling moeilijk is. Dat denk ik echt! Wel nog een tijdje de utro blijven gebruiken nu hè!
Wel mooi dat we in het topic over oud-bloedverlies nu een vet mooi succesverhaal hebben!! Ik ga het ook in mijn hoofd houden, want ik denk ook nog steeds dat dat vroege oud-bloedverlies toch wel hetzelfde inhoudt als een te korte LF (te vroege afbreking van het baarmoederslijmvlies). Leuk dat je nu een banner hebt Lief! Vind het echt super voor je!
Oooo, ik lees hier nu nog allemaal succesberichtjes voor mij. Wat lief Ik heb inmiddels 2 embryo's in mijn buikje en ik hoop dat ze inmiddels hun plekje gevonden hebben en goed doordelen! Ze waren niet top in kwaliteit, maar goed genoeg om zwanger van te kunnen worden. We zullen zien of het lukt.
Mag ik ook meekletsen hier? Heb donderdag 30-12 mn eisprong gehad en verlies vanaf afgelopen vrijdag (een week na mn ei dus en een week voor NOD) al bruin bloed. Ongi heeft tot nu toe nog niet doorgezet. Heb hier helemaal geen fijn gevoel bij.. Hopelijk komt mn ongi snel zodat we vol goede moed verder kunnen haha Oja mn banner klopt niet hoor, dacht dat zondag mn ongi toch echt begon maar helaas...
hey iedereen, in het begin dat dit topic aangemaakt was, heb ik wat meegekletst en kom nu nog eens piepen @Lief: megaprachtig nieuws! En dat van de eerste keer met die utrogestan! Je zou inderdaad beginnen denken dat het daardoor komt.. en dat is wellicht ook zo. Stom dat alle gyns je al die maanden niet wilden helpen en dit vroegtijdig bloedverlies 'normaal' vonden. Je hebt zelf achter die bolletje moeten vragen, geloof ik? Als je er dus goed over nadenkt, had je al veel eerder zwanger kunnen zijn, misschien zelfs vorig jaar. Maar goed.. het is nu zover en beter wat later dan nooit, zeker? Geniet van elke seconde van je zwangerschap, Lief! @Saskia: duim omhoog voor jou, dat je dit allemaal moet doorstaan. Ook al heb je niet veel gevoeld van het eitjes prikken, toch is dit tamelijk ingrijpend, vind ik. Ik hoop dat die twee vruchtjes zich zo goed voelen daar warm in je buik dat ze willen blijven! Ikzelf heb geen last meer van vroegtijdig bruinverlies sinds mijn cyste weg is, en dat is sinds sept 2010. Ik heb toen een maand de pil genomen om die weg te krijgen en sindsdien nog max. 1 dag (of zelfs niet) voor nod wat roze. Misschien is mijn lichaam gereset en heeft het zich herpakt? Tegelijkertijd met dat oud bloed dat verdwenen is, voel ik nu elke maand mijn eisprong.. en voorheen voelde ik niks. Nochtans moet ik altijd wel ene gehad hebben, mijn bloedwaarden waren goed en mijn temp ging steeds netjes met 0,2° omhoog halverwege de cyclus. Vreemd, he. Ondertussen heb ik de eerste IUI achter de rug.. en zit in de wachtweken. Mijn gyn heeft er goede hoop op dat we in 2011 ouders worden, aangezien er geen oorzaken gevonden zijn voor het uitblijven van een zwangerschap. Ik zal toch pas 'oef' zeggen wanneer ik een positieve test vasthoud!
Nou ja LIEF, wat lees ik nou!!!??? Gefeliciteerd meid, dit vind ik echt super voor je! Ik las af en toe nog eens mee hier, omdat ik ook vaak bruin verlies heb en nu lees ik je goede nieuws. Geniet er van en dat ik nu direct mag volgen net als in onze topic 1,5 jaar geleden!
Thanks! Ben blij dat ik in dat 2011 topic gepost heb haha, ik hoop dat het voor jou net zo goed werkt! Al blijft het nu nog even eng en onwerkelijk vind hoor haha.
Wat fijn voor je Lief! Gefeliciteerd! Ik heb dus nu weer sinds vandaag bruinverlies. Mijn ei is geweest en ja hoor, t is weer zover. Nu las ik in andere topics dat het niet perse hoeft te betekenen dat je dan niet zwanger bent. Maar de hoop is nu alweer vervlogen voor mij Ik heb ook een hele korte LF, 8 a 9 dagen maar. Maar de vorige keer is het ook gelukt. Dus we wachten maar weer af
@ framboos en Saskia: Succes met jullie wachtweken meiden! @ Pioen: Jouw NOD komt er alweer bijna aan, heb je ondanks het bruinverlies nog een beetje hoop? @ hier: Wachtweken.. Zit vandaag pas 4dpo.. *zucht*
@Mamacharlotte nee eigenlijk niet, mijn pijnlijke borsten zijn ook bijna verdwenen en heb t gevoel dat mijn ongi door gaat zetten Volgende maand dan maar beter
Hmmz, helaas Bruin slijm, en in combi met inmiddels geen pijnlijke titten meer en onwijze ongikrampen gisteravond weet ik helaas genoeg. 100% zeker. Maar de utrogestan heeft er wel voor gezorgd dat ik pas op 13 dpo bruin slijm heb. Misschien een opsteker voor de meiden hier.