Hallo dames, Ik lees zo vaak over slijm bij een eisprong. Ik heb dat niet ! Vaak heb ik wel een dag of 5 a 6 ervoor wat rekbaar slijm, maar dat is heel kort(één hooguit twee keer afvegen bij het naar de wc gaan). Tegen de tijd dat ik mijn eisprong heb, heb ik echt geen rekbaar slijm meer. Wel is het dan dun, erg vloeibaar en doorzichtig! Zou dit ook gewoon goed zijn? Herkent iemand dit? Groetjes, Xon
hoe weet je zeker dat je een eisprong hebt?? Het kan zijn dat eisprong toch eerder of later is dan je denkt?? Heb je de pil gebruikt tot voor kort?? Heb je wel 's met een vinger in /rondom baarmoedermond gevoeld/getest??? (sorry, beetje vies misschien...)
xon...is gewoongoed hoor je slijm.....de een heeft nu eenmaal wat meer als de ander maar zoals je het beschrijft is je vrbaar slijm...bij mij stopt het ook na sproing en dan krijg ik gewoon afscheiding...das normaal overigens bij de ander blijft het wat langer...
Ik weet héél zeker dat ik dan niet mijn eisprong heb, aangezien ik met echo's mijn eisprong heel nauwkeurig meet! Afgelopen week had ik dinsdag beetje slijm en gister pas mijn eisprong (gemeten m.b.v. een echo).
oh zoals sommigen het hier beschrijven heb ik dat ook niet hoor, ik doe met ovutesten maar heb nooit echt last van veel slijm....
Ik heb ook niet altijd (voor mij) zichtbaar slijm hoor. Het zit er wel, maar het hoeft er niet uit te komen om zijn werk te doen. Dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
Ik heb ook nog nooit slijm ontdekt. Heb eigenlijk nooit veel last van afscheiding ofzo. Volgens mij maakt het niet veel uit hoor, het hoeft er niet altijd uit te komen .
De een heeft het meer dan de ander..... Ik weet wel dat als je boven de 30 ben je het maar 1 tot 2 dagen kan hebben......ben je in de 20 kan dat wel 4 tot 5 dagen zijn...
Zoals jij het beschrijft dun, erg vloeibaar en doorzichtig is ook vruchtbaar slijm ... hier hoef je je geen zorgen om te maken hoor.
Ik heb half nov een miskraam gehad en werd half jan. eindelijk een beetje (een paar dagen maar) ongesteld. Nu ben ik ovulatietesten gaan gebruiken en gister gaf ie een licht streepje (even afwachten wat ie vanavond laat zien). Dus misschien dat een eisprong nadert. Maar mijn afscheiding geeft dit dus helemaal niet aan. Vandaag zelfs nagenoeg geen afscheiding (ook niet bij het afvegen). Klopt dit wel? En kun je dan wel zwanger raken (kunnen de zaadcellen dan wel 'klimmen' )?