verklaring zwangeren meer last van hitte?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bunchy, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    volgens mijn vk komt het ook doordat je meer bloed hebt. Ik heb er ook bizar veel last van, nooit eerder zo erg gehad en het is wel eerder erg warm geweest... Zelfs als mijn man zegt dat het lekker is afgekoeld zit ik nog te zweten op de bank...

2. misa

misa Niet meer actief

Het heeft volgens mij te maken met dat zwangere vrouwen vaak zo 2 a 3 graden warmer zijn dan niet zwangeren...!

3. fafje

fafje Niet meer actief

Ik heb het wel wat "sneller" warm dan normaal....maar hield sowieso al niet van in de zon zitten heel lang..hou het altijd maar kort vol...dus de schaduw is mn beste vriend...Alleen het maakt het wel wat saai....en ik kan niet echt lang lopen in de felle zon...voelt mn lichaam ineens heel zwaar aan...maar ik hou (nog) geen vocht vast....

Ach in Nl is het altijd maar een paar dgn heel mooi...en dan slaat t weer om...dus dat is wel fijn :p...juli is alweer bijna voorbij :D

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik had normaal nooit echt last van de hitte. Ook niet met 30 graden. Maar dat is nu wel anders.. Word er vooral snel misselijk van en sinds gister hield ik ook vocht vast.

5. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik heb er ook wel last van. Normaal ben ik echt een zonaanbidder, nou nu dus niet. Ik heb net zoals de anderen ook wel omschrijven het gevoel of de warmte in me blijft hangen. Mijn buurvrouw vroeg hoe het ging en ik zei: De ene dag beter dan de andere en zij vond dat de mensen tegenwoordig zo klagen. Ik dacht :(je vraagt het toch zelf? Groetjes lucky.

Deel Deze Pagina