hallo, wij hebben hier de ark van noah staan maar er mist een zebra en noah heeft iemand die toevallig liggen of iemand die weet waar je ze los kunt halen? ook zoek ik nog poppetjes maakt niet uit wat voor en dieren voor op de boerderij (varken,koe etc)
Poppetjes zijn regelmatig te koop bij de kruidvat voor een leuk prijsje. Ik mis ook dingen van de ark van noah, zou ook niet weten of die los te verkrijgen zijn.
Ik heb nog wat los little people spul liggen. Poppetjes en wagentjes. Als je interesse hebt, kan ik wel wat foto's mailen. Wil je mij he mailadres PBen? Groetjes Jacqje
ook ik heb nog wat little people spul liggen de dierentuin, en wat losse autotjes, poppetjes, en dieren groetjes kim
Natuurlijk een concurrent maar op marktplaats heb je meer dan 500 pagina's little people... Heb zelf voor 16,75 de grote boerderij compleet incl. verzendkosten gescoord
ja ik weet het maar ik ben juist op zoek naar die speciefieke dingen poppetjes zebra noach kip varken en linker gedeelte van de rotonde