Hallo allemaal, Wat hebben jullie kindjes aan met dit warme weer? Mijn beebje alleen een rompertje en een puckababy, ze ligt de hele dag te pitten. Maar ik ben wel benieuwd wat jullie kindjes aan hebben. En: laten jullie je kindjes ook buiten slapen (uiteraard in een wiegje, in de schaduw, met een insektennetje o.i.d.) met dit weer?
Ik ook alleen een rompertje en hij valt ook weleens in slaap buiten, maar dan houd ik alles in de gaten...
Jayden in een romper. Om te slapen onder een lakentje, omdat hij diep ingestopt wil worden en anders niet kan slapen. Ik zet hem vaak buiten in de kinderwagen, met het netje er over heen. En dan idd in de schaduw.
Louise heeft ook alleen haar romper aan. Ik zweet me zelf ook kapot met dit weer alleen in een hempje en rokje dus dan zal het voor haar ook erg warm zijn. Ze slaapt overigens wel gewoon in haar bedje zonder laken/deken.
Korte broek en t'shirt. Nick heeft gister in zijn wagen een tijdje buiten geslapen. Ben ik meteen benieuw wanneer zou je je kleintje bijvoorbeeld even in zijn wippertje buiten kunnen zetten. Uiteraard in de schaduw, ben daar nu nog erg voorzichtig mee ivm de wind, of hebben ze daar al snel genoeg weerstand voor. Tocht lijkt me een ander verhaal, dat is nooit goed, maar een briesje?
Leuk om jullie antwoorden te lezen. Hebben jullie momenteel ook verlof? (Ik neem aan van wel, ha ha). Lekker alleen thuis, tussen de voedingen door een beetje tutten, eten, tv kijken, internetten. En nog lekker weer ook, dus soms in de tuin zitten en lezen. Wat kan het leven toch mooi zijn!
nee, ze heet geen beebje, maar ik wil min of meer anoniem blijven. Mensen hebben je zo gegoogled enzo, je hele hebben en houwen achterhaald.... geen zin in! ha ha
Noa ook alleen in een rompertje. Veel te warm, ze zweet zich te pletter. @chantal74: Je kindje kan best lekker naar buiten. Een briesje is helemaal niet erg. Het is juist goed voor ze dat ze buiten zijn. Het is gezond.
Ik ben ook veel met Nick buiten, maar dan gewoon in zijn wagen. Dan ligt hij uit de wind. Maar ook met een windje is het dus geen probleem! Fijn om te horen, dan hoef ik daar niet zo op te letten.
alleen een romper en een kort broekje wat zijn knietjes een beetje beschermd met kruipen. slapen alleen een dun lakentje,. wat hij vaak och wegduwt.
ik alleen een rompertje, soms met een kort broekje of rokje erover, maar wat doen jullie snachts aan? ik opt moment een tshirtje en een slaapzak,
Hier ook gewoon lekker een rompertje... Als ik met haar aan de wandel ga (in de buggy) doe ik eventueel een dun broekje of jurkje erbij aan. Iza slaapt in een romper en combisleeper, daar geen lakens of dekens bij. Op de creche slaapt Iza bijna altijd (alleen als het echt heet is niet, dan is het binnen koeler) in een babyhuisje. Vinden zij en ik heerlijk, lekker de buitenlucht in!
alyssa had de afgelopen dagen een rompertje zonder mouwen en een jurkje zonder mouwen aan. ze slaapt smiddags gewoon in haar rompertje (soms met jurkje als ie er aan vast zit) onder een lakentje. snachts slaapt ze in haar rompertje in de slaapzak onder een lakentje. als ik ga wandelen dan leg in vaak een lakentje of badcape over haar heen in de wagen. liefs doris
in een romper en een slaapzak want hij kan niet slapen zonder slaapzak overdag heeft hij gewoon een t-shirtje en een kort broekje aan.