Ik vind t zo cute al die verkleedkleding vooral bij de aller kleinste Anne Geddes bedankt ! ... Ik zoek me alleen 't ongans naar leuke kleine pakkies ( mt 56 62)... Op marktplaats zie ik bijna alleen maar nieuwe pakjes en dan vind ik 20 euro best duur, tis enkel een keertje voor een foto. Iemand tips ?
dreambeebz verhuurt ook kleding.. maar geen idee of je in de buurt van zoetermeer woont? Particulier | Welkom bij DreamBeebz
veel chinese verkopers op ebay hebben dat soort pakjes ook voor een euro of 15 (of no minder) en vaak zonder verzendkosten, gewoon even zoeken op wat je leuk lijkt.
ik wilde toendertijd een pakje voor de elf fantasy fair hebben en ben gaan zoeken onder baby halloween en kwam toen op baby fancy dress uit de verkoper bij wie ik toen gekocht heb doet helaas geen zaken meer op ebay, maar met een beetje creatief zoeken en doorklikken kom je er wel. deze ebay winkels zitten bijvb in engeland en hebben niet al te dure prijzen. FANCY DRESS COSTUME - BEAR OUTFIT - GREAT VALUE items in Sarah-Kaye Baby Boutique store on eBay! Baby Toddler Animal Costume Fancy Dress Grow Romper Outfit Vest with Hat 0-18m | eBay (die tweede winkel heeft heel veel ik heb ook ooit zo'n zelfde fleece panda pak gekocht Animal PANDA,TIGER,BEAR,MOUSE,BUNNY Baby Outfit Romper Snowsuit Costume 4-30m | eBay maar dat stonk wel een uur in de wind, maar dat vond ik ook van de fleece dekentjes van de zeeman dus misschien is dat het fleece zelf) mijn zoontje heeft trouwens vorig jaar op de elf fantasy fair een stitch pakje gedragen
AAAAAAAAAAAAAGH!!! Ik zie al gelijk leuke schoentjes! Ik heb een schoenentic voor haar terwijl ze ze nog niet eens nodig heeft haha
zoals deze bijvoorbeeld... Guess snowboot fake fur - Kinderschoenen - 64902 chateau - cheetah long fur | Shoemixx.nl
Ja geweldig he!? Ik heb nu voor m'n dochter Guess sneakertjes met diamantjes voor als ze ongeveer 6 maanden is.. en die laarzen met dat bont is geloof ik voor al ze wat ouder zijn maar die ga ik zeker voor haar kopen.. mensen verklaren me voor gek omdat ze best prijzig zijn.. Mja eerst kocht ik heel veel voor mezelf en nu ben ik verslaafd aan shoppen voor m'n meisje
Ahh joyce, jou kindje is te schattig! @kelliee: die laarsjes moet je ook gewoon hebben als je een dochtertje hebt mijn oppaskindje had ze toen ze 1 was in wit bont van dolce & gabbana ook echt super!