Hoi! Ik ben voor mijzelf aan het kijken naar jurken, en nu sturen ze dit natuurlijk alleen op. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe vallen de maten Ook als je bijv je maten op laat meten en hem speciaal op maat laat maken? En als hij niet past, wat dan? Ik ken de site niet, en vind het nogal wat om zomaar iets te bestellen in de hoop dat het lukt.. Tis wel voor een belangrijke dag.. Ik hoop, dat jullie mij meer kunnen vertellen!! En voor mij zeer belangrijk, als je zwanger bent, rond de 5 a 6 maanden dan, kun je dan het beste 1 of 2 mater groter nemen en evt in laten nemen? En waar hou je met je jurk rekening mee, iets me baleinen tot aan de navel is niet slim denk ik, ik dacht meer aan iets wat net de buste bedekt en dan los valt.. Bedankt
Qua zwangerschap... zou je dan niet liever speciale zwangerschapsmodellen nemen? Die hebben ze daar ook wel hoor. verder geen ervaring met Light in the box
Hebben ze dat dan? Ik zie wel eens een foto met een iets bollere buik die ik 'verdenk' maar kan ze niet specifiek vinden..
Hoi, toevallig net iets besteld bij miniinthebox. Let op dat er bijkomende kosten zijn waarschijnlijk (invoerrechten, BTW) die je pas bij de levering om de oren krijgt.
Hier één keer iets besteld via light in the box. Het duurt een aantal weken voordat je het binnen hebt. Hier vielen de maten (niet op maar gemaakt) iets kleiner uit. Het contact verliep opzich wel goed, maar als iets niet goed is, dan stuur je het niet zo snel weer terug. Oh en hou er rekening mee dat je later nog import kosten moet betalen.
Oh dus het lijkt goedkoper dan dat het is.. Ik heb namelijk echt DE jurk gevonden, voor helemaal geen gekke prijs.. Maar ik ben zo bang dat de jurk niet past en ik dan met een dure onbruikbare jurk zit.. Oh balen..
Ik zou hey risico niet nemen.. Wat voor jou DE jurk lijkt kan je misschien wel oerlelijk staan.. Ik zou naar een budget store gaan als het toch niet zoveel mag kosten of via mp daar staan ook verschillende nieuwe jurken op!
Daar twijfelde ik idd ook over, ik heb opzich het geld wel, maar ik heb het er niet voor over.. Zit al te kijken naar budgetshops maar vind het nogal tegen vallen.. Kennen jullie shops waar je echte gave jurken voor ongeveer 300 euro kunt halen? Iedereen weet vast wel waar het nu over gaat, een trouwjurk dus
Hou er ook rekening mee dat het niet al te beste kwaliteit is.. maarja, daar zijn de prijzen ook naar. Ik zou persoonlijk niet daar iets bestellen als het voor mijn bruiloft zou zijn. Ik denk niet dat de jurk dan voldoet aan wat je ervan verwacht.
trouwjurkenwinkel | winkel met trouwjurken van dreamdresses, goedkope bruidsjurken En op marktplaats staat een zaakje geloof in den Bosch die jurken verkoopt vanaf 150 euro En hier zit ook iemand die jurken verkoopt ben alleen de naam kwijt.. En weet niet welke maat je hebt maar ik heb er evt ook nog een haha maat 42 (kan ook voor 40 of 44 door de vetersluiting) en ik ben 1,65
Ik heb zelf broekmaat 42 boven stukje smaller.. Mja als er wel een buik in moet haha Die link ga ik even bekijken, op mp zie ik een boel maar de meeste zijn of knetter ver weg, of alsnog ' te duur' of ik kan niet echt mooie jurken vinden.. Het duurt ook nog wel even, maar ik vind het zo leuk om te kijken
Bij mini in the box wel paar keer besteld, nooit invoerkosten hoeven betalen. Kwaliteit is middelmatig
Ik heb voor mijn dochter een jurk daar gekocht. Wij hadden bij dreamdresses al 2 jurken gehaald maar kwamen nog 2 te kort omdat alle bruidsmeisjes in de zelfde jurkjes gingen. De jurkjes waren op maat gemaakt stond er bij. Je moet boven de 20 euro invoerrechten betalen en nog verzendkosten dus het lijkt heel goedkoop maar komt nog wel wat over heen. Ik moest er 6 tot 8 weken op wachten. Voor mezelf zou ik daar nooit wat bestellen veel gedoe om terug te sturen. Dus ik zou even kijken bij dreamdresses of suits you well. Of een andere winkel waar je kan passen.
Dreamdresses ziet er idd erg goed uit, en een winkel dus dat vind ik ook wel fijn. Bedankt dames, waar was ik toch zonder jullie