Dom dom dom mijn dochter moet morgen verkleed naar school nou heb ik niets dus moet wat maken heeft iemand een snelle en leuke tip
Heb je geen hawaii slinger die je leuk aan een truitje kunt maken en dan ook zo iets aan een rokje. Is lekker vrolijk en makkelijk
Het eerste wat in mij opkomt is Piraat, maar weet niet of jij dat leuk vindt voor je dochter; - kuitbroek of afgeknipte spijkerbroek - ooglapje - evt. bandana (van theedoek te maken) - rode blouse of gestreept shirt - laarzen Of is de AH bij jullie vroeg open morgen?? Bij ons lag er deze week allerlei verkleedkleding wat in de aanbieding was.
Wij hebben geen ah heb de kleuren geel groen 3 kleuren paars roze gekke bloemmen stof wit licht en donker blauw.
piraat kan niet geen ooglapje geen laarzen en oog geen gestreept of rood shirt ben ook zo lekker optijd.
Heb je wel schmink in huis??? Dan zou je haar gezichtje als een dier kunnen schminken en dan bijvoorbeeld een zwart truitje en zwarte leggin' erbij aan.
ik zou ook maar rond gaan bellen, want eerlijk gezegd vind ik het nogal sneu voor je dochter dat ze straks niks fatsoenlijks heeft. En dat je daar dan om tien over half tien nog eens mee bezig gaat zijn.
Zelf maken: prinsessenjurk - peuterkleuter k3 jurkjes - Naaien, borduren en breien! How to create a cheap Alice in Wonderland costume | Video « Wonder How To (kijk ook even bij de filmpjes daaronder) Of misschien zoiets; Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.feestkleding-fancydress.nl/media/catalog/product/f/i/file_1_79.png maar dan in het klein? Vleugels kun je maken van ijzerdraad en 'gordijn'stof! Veel succes!
ipv schmink kun je misschien wat van je eigen make-up gebruiken.. En heb je ijzerdraad en panty's? Buig van het ijserdraad vlindervleugels en doe de panty's daar overheen.. gewoon spannen.. Dan zorgen dat je in het middendeel de rest voorknopen oid? Ook met make-up een mooie vlinder op haar gezicht maken.. zo iets? Want ze moet natuurlijk wel mooi worden op zo'n dag
zit ze op een sport? zoals paardrijden ofzo? of ballet? misschien kan je dat gebruiken, of een klein dametje maken met kleding van jezelf en make upje? succes
misschien kun je ipv. grime gewone verf gebruiken? dat idee van het ijzerdraad en pandy vind ik een heel leuk idee
Ik zie dat je meiden hebt.... je hebt vast wel een gestippelde maillot/gestreepte sokken 2 verschillende!), een kort broekje en shirt wat er niet bij past in huis.... twee staarten erbij en sproeten op d'r gezicht met jouw oogpotloodje en pippi langkous is ready to go! tulip relax, maart08 is ook maar een mens
Ja het is gelukt hoor ze is kok geworden roze broek en koksmuts wit truitje en witte sloof. Heb tot 1 uur vanacht achter het naaimachine gezeten naar het resultaat mag er zijn haha. Ik vond haar de schattigste van heel de klas (dat vind je toch altijd van je eigen kind)
Gelukkig dat het goed is gekomen! Een echte improvisatie-mama!! Iedereen vergeet wel eens wat.. en als je dat dan leuk op weet te lossen is toppie!