In dit topic plaats ik een weddenschap, waarvan ik denk dat iemand op zwangerschapspagina het wel is, heeft oid. Degene die dit kan toegeven en wil toegeven natuurlijk , plaatst daarna een nieuwe weddenschap. Ik zal beginnen: Ik wed dat er op zwangerschapspagina iemand is die... huisdieren heeft, maar wel allergisch is! Ik ben benieuwd .
Ik! Nou ja, in het verleden wel eens gedaan iig... Wedden dat... iemand wel eens een one night stand heeft gehad met een foute man?
Ja ik. Alleen is het al 12 jaar later.... Wedden dat er hier iemand is die haar handen wel eens niet wast na het toilet bezoek.
Ja ik! Meestal wel hoor, maar soms ook niet Wedden dat... iemand wel eens een zak chips in één keer leeg eet.
Ja ik En nu willen jullie die zeker ook weten hahaha! Wedden dat iemand hier op zp stiekem wel eens had gedroomd dat ie een BN-er was.
Ik.. Nou ja fantaseren, meer stel dat... Dus stel dat we nog bij elkaar waren, hoe zou mijn leven er dan uit zien. Ik wed dat er iemand is op ZP die.... Gek is op de Backstreet Boys!
Was ik vroeger helemaal gek van. Kamer vol posters... Ik wed dat er iemand is op zp die in haar neus peutert en het dan op eet......
Ja ik, soms dan.. Als ik alleen ben wil ik het nog wel eens doen Lekker toch Ik wed dat er iemand hier op zp is die wel eens te veel gedronken heeft..
Ja hoor, ik regelmatig, voordat de kindjes er waren. Ik wed dat er hier iemand is die wel eens liegt (leugentje om bestwil) tegen haar vriend/man.
Een leugentje om bestwil tegen mijn man ? Ja hoor. Ik wed dat er onder ons iemand is die meer dan 5 tatoeages heeft.
Ik... "Heel interessant schat, die verhalen over de auto..." hihi. Ik wed dat iemand op Zp wel eens een smoes bedenkt om onder een verjaardag uit te komen!
Ja, hoor, af en toe een smoes om onder een verjaardag uit te komen gebruik ik best! Helemaal handig met de kleine nu! Wedden dat er iemand hier is die het wel eens met een (semi) bekende Nederlander heeft gedaan?